حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » بیانیه امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان با صدور بیانیه مشترک ضمن محکوم کردن ترور سردار سرلشگر سلیمانی فرمانده سپاه قدس اعلام کردند که خون شهیدان به برقراری امنیت کشور و منطقه و وحدت ملت‌های مسلمان و مردم شریف ایران منجر خواهد شد.

...

کاوش نیوز: در پیام سیدکاظم نورمفیدی و هادی حق شناس آمده است: سردار سلیمانی تمام عمر خود را در راه آرمان‌های انقلاب و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیز اعتلای کشور و اسلام صرف کرد و در تقویت مقاومت و مقابله با دشمنان نقشی بی‌بدیل داشت.

این پیام می افزاید: سردار سلیمانی به کابوس بزرگ آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان اسلام و ملت های منطقه تبدیل شده بود و آنان باید بدانند انتقام سخت خون‌خواهان جبهه مقاومت دامن آنان را به زودی فرا خواهد گرفت.  

استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در این استان در پیام خود ابراز داشتند: بدون شک شهادت پاداش سال ها مجاهدت این سردار سرافراز بود و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور وی، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد و به برکت خون این شهیدان، امنیت کشور و منطقه افزون و موجب وحدت و همبستگی ملت های مسلمان منطقه و نیز مردم شریف ایران خواهد شد.

بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ۹۸ سردار قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.