حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » معامله قرن طرحی از پیش شکست خورده است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: طرح آمریکایی معامله قرن به علت همراهی نکردن توسط بسیاری از کشورها، از پیش شکست خورده و غیرقابل اجرا است.

...

کاوش نیوز: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان با تاکید بر مبهم و نامشخص بودن آینده این طرح اظهار داشت: متاسفانه کشورهایی مانند عربستان و امارات هم در اجرای این طرح همراه آمریکا هستند تا شاکله و یکپارچگی فلسطین را از هم جدا کند.

«دونالد ترامپ» روز سه‌شنبه گذشته همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و طرح سازش خود موسوم به معامله قرن را اعلام کرد.

وی اعلام کرد که شهر قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی می‌ماند.

طرح معامله قرن خواستار چشم‌ پوشی پناهندگان فلسطینی ساکن کشورهای عربی به ویژه لبنان از حق بازگشت به سرزمین خود است؛ طرحی که بر خلاف مفاد قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل است .

این طرح هم چنین در پی الحاق قدس و بخش‌های اشغالی کرانه باختری رود اردن به رژیم صهیونیستی است.

به دنبال انتشار معامله قرن بسیاری از شخصیت ها، مقام های سیاسی و دینی سراسر جهان به ویژه مسلمانان معامله قرن را محکوم کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به حوادث و تجمعات اخیر در عراق اشاره و خاطرنشان کرد: این حوادث نشان‌ می دهد که سیاست آمریکا در منطقه بطور کامل شکست خورده است و به زودی شاهد خروج نهایی سربازان آمریکایی از منطقه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به فرا رسیدن ایام جشن های پیروزی ۴۱ سالگی انقلاب اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) با قراردادن دین به عنوان یک اصل در زندگی مردم، خط بطلانی بر نظریه مستکبرانی که می‌ خواستند دین را به پستوخانه ها ببرند، کشید.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: رفتار و منش و شخصیت این بانوی بزرگ اسلام الگوی مناسب برای همه مردان و زنان مسلمان به ویژه ایران اسلامی است که باید با تبیین شخصیت آن حضرت در زمینه رشد فرهنگ فاطمی در جامعه تلاش کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.