حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » مردم ایران قدرشناس حافظان امنیت کشور هستند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراین و ضرورت بررسی همه‌جانبه دلایل بروز این خطای انسانی و نقش‌آفرینی احتمالی آمریکا در این حادثه گفت: مردم ایران قدرشناس زحمات و تلاش حافظان امنیت کشور است

...

کاوش نیوز: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: در بیش از چهل سال گذشته کشور فراز و فرودهای بسیاری داشته که با تلاش نیروهای مسلح و سپاه از تمام این حوادث سنگین مانند جنگ تحمیلی، ظهور داعش و رخدادهای متعدد دیگر به سلامت عبور کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در موضوع سقوط هواپیمای اوکراین به احتمال نزدیک به یقین، توطئه آمریکا سبب بروز این خطای انسانی شده که باید با بررسی همه جانبه در زمان کافی، دلایل اصلی آن مشخص و برای مردم تشریح شود.

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: مزدوران آمریکا و عوامل نفاق می خواستند  از احساسات مردم پس از این حادثه تلخ سوء استفاده کنند که تلاش آنها به نتیجه نرسید و در همه کشور نتوانستند ۲ هزار نفر را همراه خود کنند که این مورد نشان دهنده هوشیاری مردم است.

امام جمعه گرگان گفت: ملت ایران در روزهای گذشته و با بصیرت بالا مسیر خود را از عوامل مزدور و وابستگان به خاندان پهلوی و رژیم صیهونیستی جدا کرده و همانند همیشه با هوشیاری و بی اعتنایی نقشه های آنان را ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان اعتراف به وقوع اشتباه از سوی فرمانده هوافضا و سپاه کشور را ارزشمند قلمداد کرد و گفت: ‌این حادثه بزرگ قلب همه ملت ایران را جریحه دار نمود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به رحلت آیت الله میبدی اشاره کرد و گفت: ایشان عالمی علاقه مند به رهبری و امام (ره) بود که آحاد بسیاری از مردم منطقه در چند دهه از فیوضات معنوی ایشان بهره مند شده بودند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.