حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » تجلیل از 108مفاخر علمی، فرهنگی و ورزشی گنبدکاووس

با حضور مسئولین استانی مراسم تکریم از مفاخر علمی، فرهنگی و ورزشی مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس که در سال گذشته موفق به کسب مقام‌ در مسابقات ملی شده بودند،برگزار شد.

...

کاوش نیوز: در این مراسم مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در سخنانی از دانش‌آموزان و فرهنگیان گنبدکاووس به خاطر کسب مقام‌های برتر علمی، فرهنگی و ورزشی در مسابقات و جشنواره‌های ملی قدردانی کرد.

کمال‌الدین نظرنژاد با توجه به اینکه در سال قبل فقط از نفرات برتر کنکور سراسری و در قالب جشن ستارگان تجلیل می‌شد،افزود: با مشورت کارشناسان بخش‌های مختلف، مدیریت آموزش و پرورش تصمیم گرفت که از امسال تجلیل‌ها تک بُعدی نباشد و از همه نفرات اعم از دانش‌آموزان و فرهنگیانی که موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در مسابقات و جشنواره‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح ملی می‌شوند، تجلیل شود.

نظرنژاد اضافه کرد: بر این اساس امروز از ۵۱ دانش‌آموز و ۵۷ فرهنگی که در یک سال گذشته موفق به کسب عناوین برتر در مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی در رده ملی شده‌اند، تجلیل می‌شود و این رویه با هدف ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان و فرهنگیان و تلاش برای کسب موفقیت درسال‌های آینده نیز ادامه می‌یابد.

به گفته وی، نفرات برتر امسال در مسابقات و جشنواره‌های ملی از جمله جشنواره جابربن حیان، خوارزمی، نوجوان سالم، پرسش مهر ریاست جمهوری، طرح دادرس، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن، سلول‌های بنیادی، درس‌پژوهی و روش‌های برتر تدریس، نمایش عروسکی و مسابقات ورزشی شنا، شطرنج، دو و میدانی و بدمینتون موفق به کسب مقام اول تا سوم شده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم توجه به نخبگان و مفاخر علمی، فرهنگی و ورزشی و تجلیل از آنها را در راستای پیام و توصیه چندسال پیش رهبری انقلاب به دانش‌آموزان و جوانان در سه بخش تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و از مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس برای پیشگامی در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

رضا طبرسا گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص از عوامل مهم در توسعه و پیشرفت یک کشور است و مدرسه مهمترین کانون برای پرورش چنین نیرویی محسوب می‌شود؛ به همین دلیل معلمان و مدیران مدارس بایستی در راستای سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت، به این نکته توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

وی فرهنگ و آموزش را دو رکن اساسی و مبداء تحول در جامعه دانست و افزود: مدرسه در ترویج و آموزش این دو رکن و پرورش نوجوان سالم همراه با حیات طیبه که مدیریت آینده کشور را برعهده بگیرد، نقش انکارناپذیر دارد.

طبرسا اضافه کرد: معلمان و مدیران همه مدارس استان گلستان بایستی با همراهی خانواده‌ها به فعالیت‌های پرورشی و تندرستی و نیز نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

این مراسم امروز پنجشنبه در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان گنبدکاووس برگزار شد،


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.