حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » سفرهای استانی دولت بستر‌ساز امیدآفرینی است

سفرهای استانی دولت بستر‌ساز امیدآفرینی استامام جمعه موقت گرگان بر لزوم حل مشکلات مردم تاکید کرد و سفرهای استانی دولت را در گره‌گشایی مسائل مهم خواند و آن را بسترساز امیدآفرینی دانست.

...

به گزارش کاوش نیوز، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: سفرهای استانی دولت با هدف رفع مشکلات مردم بسیار خوب است و این رویکرد امیدآفرینی را در جامعه تقویت می‌کند.

وی با اشاره به حملات رژیم جعلی صهیونیستی به مردم مظلوم غزه افزود: از مهمترین دلایلی که رژیم فاسد اسرائیل به خود اجازه می‌دهد به مردم مظلوم غزه و فلسطین حمله کند این است که آن‌ها تجهیزات جنگی مجهز برای دفاع از خود ندارند.

امام جمعه موقت گرگان با برشمردن خوی وحشی‌گری رژیم صهیونسیتی تصریح کرد: کشور ما هم باید با تقویت بنیه دفاعی به‌روز شود تا دشمنان جرأت تعرض پیدا نکنند.

وی با اشاره به توصیه قرآن نسبت به تجهیز قوای دفاعی گفت: مسلمانان باید خود را به مجهزترین امکانات دفاعی و تسهیلات نظامی مجهز کنند تا دشمنان نتوانند به آنها چشم طمع داشته باشند.

لیوانی افزود: اگر مردم فلسطین و غزه نیز همانند رژیم جعلی اسرائیل به انواع تانک‌های پیشرفته، موشک‌های دور برد و تجهیزات نظامی مجهز بودند، اسرائیل هرگز جرأت نمی‌کرد با این آن‌ها وارد جنگ شود و اگر هم جنگی صورت می‌گرفت در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسید.

وی گفت: تقویت بنیه نظامی یک دفاع موثر در مقابل دشمنان است، اگر کشور عزیز ما در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب همانند امروز به تجهیزات نظامی به روز و پیشرفته مجهز بود، کشور عراق جرأت تجاوز به کشور ما را نداشت و این همه خسارت به کشور وارد نمی‌شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.