حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » دشمن آرزوی حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات را به گور خواهد برد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن تا انتخابات تلاش می‌کنند که معیشت مردم را هدف قرار دهند و با این اقدام زمینه حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات را فراهم سازند.

...

به گزارش کاوش نیوز، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در رزمایش اقتدار بسیج شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته بسیج، سالروز واقعه ۵ آذر و روز ملی گرگان و ایام فاطمیه گفت:هر روز سرمایه برای این نظام است، مردم خوب استان گلستان به‌ویژه شهرستان گرگان تبریک عرض می‌کنم در سال ۵۷ مردم گرگان خوش درخشیدند و در دفاع از قیام مردم تبریز و حمله به مردم بی‌دفاع در حرم رضوی راهپیمایی کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: مردم به خیابان‌ها آمدند و ۱۴ نفر در آن قیام شهادت رسیدند و چند صد نفر نیز زخمی شدند.

ملک‌شاکوهی افزود: روز ملی گرگان برگرفته از قیام مردم این خطه است و همچنین در هفته فرهنگی گرگان ما ورود امام حسن عسکری (ع) را به گلستان گرامی میداریم و تنها امامی که ما سراغ داریم به‌صورت خواسته خودش فقط به گرگان آمده امام حسن عسکری (ع) بود که به شهر گرگان آمد و به این دلیل از گرگان به عنوان شهر دارالمؤمنین یاد می‌شود.

وی گفت: روز ملی گرگان روز گرگان است و برخی می‌خواهند این ارزش‌ها را پاک کنند.

این مقام مسئول ابراز داشت: جوانان عزیز برادران و خواهران عزیز اگر نتوانید این اتفاقی که در غزه و در سرزمین مظلوم فلسطین اتفاق افتاده تحلیل کنید به مشکل بر می‌خوریم.

ملک‌شاهکوهی تأکید کرد: جنگ در نوار غزه جبهه بین حق و باطل است و بین ایمان و کفر است و به مسئله غزه باید عمیقاً مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: شکست حتمی رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم و حماس کارستان کرد و عملیات پیش‌دستانه و پیشگیری‌هایی که قرار بود اتفاق بیفتد

این مقام مسئول ابراز داشت: رژیم صهیونیستی‌ها بیان می‌کردند نزدیک به ۲۰ هزار جاسوس در نوار غزه دارند و کوچک‌ترین اتفاقات را در جریان خواهند بود.

ملک‌شاهکوهی تأکید کرد: نیروی حماس دشمن را غافل‌گیر کرد و توانست از موانع هوشمندی که رژیم صهیونیستی به وجود آورده بودند عبور کنند و این عملیات بی‌سابقه بود.

وی گفت: حماس یک نیرو کاملاً مردمی است و از تجهیزات نظامی خاصی برخوردار نبودند و توانستند چنین عملیات بزرگی را به وجود بیاورند و دشمن می‌خواهد به این موفقیت سرپوش بگذارند.

این مقام مسئول افزود: دشمن تا انتخابات تلاش می‌کنند که معیشت مردم را هدف قرار دهند و با این اقدام افکار عمومی را از مسئله فلسطین منحرف کنند و دوم آنکه بتوانند با این اقدام زمینه حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات را فراهم سازند.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد دشمن در این ماجرا نیز شکست خواهد خورد و آن کسی که از این امتحان سربلند خواهد بود ملت ایران خواهند بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.