حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » هزینه حج تمتع حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می شود

هزینه حج تمتع حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می شودسیدعلی میرقاسم‌پور گفت:هزار و ۲۰۰ گلستانی مشمول اولویت اعلام شده (دارندگان فیش ثبت‌نام سفر سال ۱۳۹۹) هستند که تاکنون هزار نفر برای حج سال آینده نام‌نویسی کردند.

...

کاوش نیوز-رقیه بشارت نیا، مدیر حج و زیارت گلستان اعلام کرد: این متقاضیان حدود ۲۰۰ میلیون ریال و بقیه علاقمندان تشرف به حج تمتع حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌کنند.

 وی افزود:این اولویت برای کسانی است که در سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده بودند اما به علت شیوع کرونا امکان سفر برای آن‌ها امکان‌پذیر نشد.کسانی که دارای این اولویت هستند در شرایط پرداخت مابه‌التفاوت هزینه‌ای، مشمول شرایط خاص شده و ارز پرداختی آنها با نرخ همان سال محاسبه می‌شود.

میرقاسم‌پورادامه داد:هزار و ۲۰۰ گلستانی مشمول اولویت اعلام شده (دارندگان فیش ثبت‌نام سفر سال ۱۳۹۹) هستند که تاکنون هزار نفر برای حج سال آینده نام‌نویسی کردند.

وی افزود: برای این تعداد سهمیه گلستانی‌های که در نیمه اول خرداد ماه سال آینده به جده اعزام خواهند شد، ۲۲ کاروان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۴ کاروان اهل سنت و مابقی کاروان‌های اهل تشیع هستند.واز مجموع کل سهمیه در نظر گرفته شده برای گلستانی‌ها، تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ نفر نام‌نویسی کردند.

مدیر حج و زیارت گلستان بیان کرد:اولویت دوم ثبت‌نام برای دارندگان فیش‌های قبل از سال ۱۳۸۶ است که می‌توانند با مراجعه به سایت https://Reserve.haj.ir نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام و هزینه‌های مربوطه را تا قبل از پایان سال پرداخت کنند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.