حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » ۲۷ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی گلستان برای مقابله با کرونا اختصاص یافت

۲۷ میلیارد ریال به مددجویان بهزیستی گلستان برای مقابله با کرونا اختصاص یافتمدیرکل بهزیستی گلستان گفت که تاکنون ۲۷ میلیارد ریال اعتبار به مددجویان تحت پوشش این نهاد برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته است.

...

کاوش نیوز: ابراهیم غفاری  اظهار کرد: از این اعتبار حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر نفر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و در وجه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان گلستان پرداخت شد.

وی بیان داشت: همچنین مواد ضدعفونی و بسته‌های بهداشتی ویژه معلولان و سالمندان گلستان در اختیار مراکز تحت پوشش بهزیستی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در گلستان ۱۸ مرکز شبانه‌روزی نگهداری سالمندان و معلولان وجود دارد که ۱۱ مرکز به بیماران ذهنی، سه مرکز بیماران روانی، سه مرکز ویژه سالمندان و یک مرکز هم برای بیماران جسمی - حرکتی فعال است.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: همچنین ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال به ازای هر مددجوی مجهول‌الهویه برای هزینه‌های اضافی به مراکز نگهداری پرداخت شد.

غفاری افزود: ۲۵۷ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست نیز در ۲۶ مرکز شبه‌خانواده گلستان نگهداری می‌شوند که تاکنون در هیچ یک از آنها علایم و نشانه‌ای از ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است ضمن اینکه خط اعتباری برای حمایت بهداشتی از آنها نیز ایجاد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون چند مورد بیماری مشکوک به کرونا بین مددجویان بهزیستی گلستان گزارش شده است، تصریح کرد: با این وجود تاکنون فوتی نداشتیم.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.