حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » دشمنان برای تضعیف ارزش های اسلامی، همه امکانات را به کار گرفته اند

دشمنان برای تضعیف ارزش های اسلامی، همه امکانات را به کار گرفته اند فرماندار کلاله با بیان اینکه دشمنان برای تضعیف ارزش های اسلامی همه امکانات خود را به کار گرفته اند تصریح کرد: در درگیری های سوریه و عراق دشمن آن قدر پیش رفته که مسلمانی برادرش را می کشد و آن برادر بی گناه هم که هدف تیر قرار گرفته، با ندای الله اکبر جان می دهد.

...

کاوش نیوز: محمد حمیدی در دیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان کلاله افزود: افتخار رسول اکرم (ص) این بود که دین اسلام را آورده و ما مسلمانان که در آورنده دینمان اختلافی نداشته و از اشتراکات زیادی نیز برخورداریم، نباید اختلافی داشته باشیم.
وی گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است و در برخی کشورهای اسلامی با سوء استفاده از اختلاف های کوچک و دامن زدن به آنها تلاش می کنند زمینه تضعیف دین اسلام را فراهم نمایند.
فرماندار کلاله با بیان تفرقه افکنی های دشمنان اسلام در کشورهایی همچون عراق و سوریه، اظهار کرد: در برخی کشورهای اسلامی با پول مسلمانان اسلحه می خرند و با آن سلاح ها مسلمانان را می کشند.
حمیدی با اشاره به اشتراکات تشیع و تسنن، خطاب به علما و روحانیون شهرستان کلاله گفت: من به عنوان فرماندار این شهرستان با بهره گیری از تمام ظرفیت های منطقه در جهت آگاه سازی، راهنمایی، همدلی و اتحاد مردم در کنار شما بزرگواران هستم.
وی همچنین اظهار کرد: در شهر و برخی روستاهای شهرستان کلاله شیعه و سنی در کنار هم و بدون اینکه اختلافی داشته باشند زندگی می کنند و بر این اساس خیلی از کشورها وحدت و همدلی را ازمردم ما باید فرا بگیرند.
فرماندار کلاله خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری، شیعه و سنی با همه تفکرات و دیدگاه هایی که دارند اگر با خط قرمزهای نظام مغایرت نداشته باشد، یکسان و برابرند.
وی در ادامه به اتحاد، امنیت و آرامش قشرهای مختلف مردم اعم از شیعه و سنی در شهرستان کلاله اشاره کرد و تصریح نمود در کنار هم بودن شیعه و سنی و شرکت در مراسم و آیین های مختلف ملی و منطقه ای و شهرستانی از برکات نظام اسلامی است.
فرماندار کلاله همچنین گفت: آسیب های اجتماعی به خصوص فضای مجازی با وجود خوبی هایی هم که دارد، اعتقادات و زندگی جوانان ما را تهدید می کند.
حمیدی افزود: روحانیون با شناخت کامل این آسیب ها، ضمن ارشاد خانواده ها به خصوص قشرجوان و نوجوان، آنان را ازتله ها و آسیب هایی که دشمن تدارک دیده رهایی بخشند.
در ادامه این جلسه رئیس تبلیغات اسلامی کلاله نیز با بیان اینکه علما و روحانیون وارث انبیا هستند، اظهارکرد: کار علمای دین دعوت به ارزش هاست و این مجموعه با توانایی هایی که دارد در جهت حفظ ارزش های اسلامی تلاش می کنند.
حجت الاسلام مجید حسین پور با بیان اینکه روحانیون برای تبلیغات دینی و مبارزه با آسیب های اجتماعی نیاز به حمایت دارند، از مسئولان ذیربط خواست در این ارتباط ازعلما و روحانیون حمایت لازم را داشته باشند.
رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و رابط فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی در شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه و مدرس مدرسه علوم دینی ضیائیه شهرفراغی کلاله ، نیزگفت: جامعه شناسان معتقدند، اگرفرهنگ یک جامعه به پویایی وشایستگی لازم نرسد، در آن جامعه توسعه اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی میسر نخواهد بود.
آخوند عبدالجلیل فرهمند افزود : براین اساس در جوامع بشری مهمترین چالش هایی که فرا روی توسعه فرهنگی قرار دارد شکاف هاوتعارضات قومی، مذهبی وپایین بودن سطح سواد است.
وی ادامه داد: دفاع وپشتیبانی از ارزش های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی وقتی تحقق پیدا می کندکه بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشیم.
آخوند فرهمند تصریح کرد: دراین عرصه علما و روحانیون بزرگوار وظایف مهمی را بردوش دارندکه شاخصه اصلی آن بصیرت است چون با بصیرت می توانیم به اوج فرهنگ اسلام برسیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.