حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » کمیسیون تلفیق 400 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای توسعه گلستان اختصاص داد

کمیسیون تلفیق 400 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای توسعه گلستان اختصاص دادنماینده شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات و مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: اختصاص 400میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای توسعه استان گلستان از مصوبات اخیر کمیسیون تلفیق بودجه مجلس است.

...

کاوش نیوز: شهرام کوسه غراوی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کلاله افزود: همه مدیران استانی، شهرستانی و بنده به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی درتلاش هستیم زمینه های تحول و توسعه گلستان را فراهم کنیم.
وی فعالیت های پروازی فرودگاه کلاله از زیرساخت های اساسی توسعه شرق استان گلستان دانست و افزود: برای راه اندازی مجدد این فرودگاه همه مسئولان و مدیران استانی و کشوری تلاش لازم را داشته اند.
سرپرست جدید فرمانداری کلاله نیز در این آیین که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار شد، رکود اقتصادی، اشتغال و آسیب های اجتماعی را از مشکلات اساسی امروز مردم و دولت دانست و گفت: این مشکلات مرتبط با یکدیگرهستند و آنها را می توان با مدیریت جهادی حل کرد.
محمد حمیدی افزود: تعامل، وحدت وهمدلی، اجرای برنامه های مشخص برای بانوان، فراهم کردن زمینه های امید درخانواده بخصوص بانوان، حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال، توجه به مسائل جوانان و نخبگان از جمله طرح ها وبرنامه هایی است که دراجرای آنها صادقانه تلاش خواهم کرد.
فرماندار سابق کلاله نیز از مدیران، روحانیون شیعه وسنی و خیرین شهرستان به خاطر همکاری هایی در مدت خدمت وی به عنوان فرماندار داشنه اند، قدردانی کرد و گفت: تمام تلاشم این بود که از حاشیه ها دور باشم و با هر اقدامی که مخل وحدت وهمدلی مردم منطقه باشد برخورد نمایم.
نصرت برزگر، نزدیک بودن و همراه بودن با مردم شهرستان برای حل مشکلاتشان از افتخارات سال های خدمت خود دانست و افزود: آنچه برای من مهم است، رضای خدا و خلق خداست و این جایگاه برای من فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم ایجاد کرده بود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.