حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » خانه‌های فرهنگ جدید در گرگان احداث می‌شود

خانه‌های فرهنگ جدید در گرگان احداث می‌شود

 

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: امسال ۳ خانه فرهنگ جدید در شهر گرگان راه‌اندازی می‌شود.

...

خانه‌های فرهنگ جدید در گرگان احداث می‌شود

 

به گزارش کاوش نیوز، علیرضا پزشکپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال 3 خانه فرهنگ در کنار 12 خانه فرهنگ دیگر شهر راه‌‎اندازی می‌شود.

وی افزود: نقشه مهندسی فرهنگی کشور را مورد بازبینی انجام دادیم و یکی از آسیب‌های احصا شده بیکاری است و اعتیاد، طلاق و کاهش اخلاقیات نیز در استان علت‌یابی شدند.

سخنگوی شورای شهر گرگان تصریح کرد: وظیفه شورا نظارت و بازرسی بر شهرداری و سازمان‌های تابعه است و در دوره دوم شورا طرح گرگان+14 را داشتیم و در این دوره طرح گرگان+34 را مطرح کردیم.

پزشکپور گفت: هر طرحی در شهر گرگان اجرا می‌شود یا به عنوان طرح از شورا به شهرداری رفته یا لایحه‌ای از شهرداری بوده است.

وی اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح، شهربازی و تله کابین مهم‌‎ترین طرح های این دوره است که احداث14 تقاطع غیر همسطح را مصوب کردیم و 3 راهی گلشهر که قرار بود 3 سطحی اجرا شود در فاز بعدی روگذر هم اجرا می‌شود.

برای شهربازی مدرن نیز  8 تا 10 هکتار زمین در مریم آباد زمین داریم اما قرار شد پشت سایت اداری استان شهربازی ایجاد شود که شامل شهربازی سرپوشیده و روباز، دستگاه‌های هیجانی، پارک آبی و دریاچه مصنوعی می‌شود.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان نیز در این نشست گفت: 5 نفر از اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه رسما کنار گذاشته شدند و این دوستی باید در آن زمان انجام می‌شد نه اینکه الان روی کاغذ بنویسند و به اعضای شورا بدهند.

ابراهیم جرجانی افزود: بزرگترین دستاورد شورا حضور شهردار گرگان است و مراسمات و جشنواره‌ها و جشن‌ها از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شورای شهر گرگان است.

وی اظهار داشت: شهرداری گرگان باید از بسکتبال گرگان دفاع کند و این ورزش برند شهر گرگان است.

عضو شورای شهر گرگان گفت: کمیسیون‌ها بی حساب و کتاب در شورای شهر گرگان برگزار می‌شود و مشکلات زیادی در شهر مانند فضای بازی، بازارچه‌ها و شهربازی داریم.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه گفت: جاده سلامت گرگان از محیط زیست مجوز گرفته شد که در حاشیه آسفالت منطقه جنگلی النگدره برای پیاده روی و دوچرحه‌سواری احداث شود.

اسدالله کبیر افزود: بسکتبال هم ورزش ملی این شهر است و باید مدیریت شود و سال گذشته سال خوبی بود و امسال هم 10 درصد بودجه بسکتبال را برای تیم‌های پایه در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

 

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.