حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه»

جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» و با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» اظهار کرد: جشن نیکوکاری همه ساله همزمان با سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» از ۱۲ لغایت ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود، گفت: کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و نوع‌دوست، آن را در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد تا این عزیزان نیز سال جدید را با دغدغه کمتری آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تصریح کرد: امسال نیز به دلیل بیماری کرونا، ضمن اینکه پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های هم استانی های خیّر و نیکوکار ایجاد می‌شود، اما اکثریت کمک‌های مردمی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

اهرابی به روش‌های مشارکت غیر حضوری مردم نوع‌دوست اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ کمک‌های نقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند و یا با شماره گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه نیز می‌توانند به صورت آسان و ایمن یاری‌گر نیازمندان در آستانه عید نوروز باشند.

وی از آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خبر داد و گفت: ۲۳۵ مرکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه نیز آمادگی دریافت کمک های مردمی را دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه مردم خیّر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند، افزود: برنامه ریزی شده است امسال این مبلغ با مشارکت مردم عزیز به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

اهرابی با ابراز امیدواری از بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی تصریح کرد: با بهره‌گیری از مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و نیز تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک ها در آستانه سال نو شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.