حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » تحولات عظیم جهانی و آینده اسلام با مکتب فاطمی رقم می‌خورد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: از بسیاری آیات قرآن این برداشت می‌شود که جهان آینده با فرهنگ فاطمی مزین خواهد شد و بساط شرک و کفر قطعا برچیده می‌شود و قدرت‌های پوشالی رو به افول می‌رود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست صمیمی با پیشکسوتان جامعه قرآنی استان قزوین اظهار داشت: حضرت زهرا (س) رکنی است که باید آینده جهانیان را سامان دهد و امید را در دل اهل عالم روشن کرده و تمدن انسانی و اسلامی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: تمام پیامبران و همه کتب آسمانی زمینه‌ساز پیامبر خاتم و پیامبر اسلام نیز زمینه ساز شکل گیری امامت بودند و حضرت رسول (ص) در مراسم غدیرخم با تکمیل رسالت خود امیرمومنان را به جانشینی خود معرفی کرده و پایه‌گذار شجره امامت شدند.

آیت الله عابدینی ابراز کرد: حضرت زهرا (س) باید سیده نساءالعالمین باشد تا آرمان‌های حضرت رسول اکرم (ص) تا پایان جهان محقق شود تا خداوند به دشمنان اسلام ثابت کند که آنها ابتر هستند، اما فرهنگ فاطمی، اسلام، فرهنگ ائمه و فرهنگ قرآنی همواره با سرعت با جدیت همه جهان را دربرخواهد گرفت.

امام جمعه قزوین در پایان با اشاره به معنای خیر کثیر اذعان کرد: سردار سلیمانی شخصیت جهانی بود که اعمال صالحه اش این بود که داعش را ریشه کن کرد و حزب الله لبنان را قدرت منطقه کرد و یمن را سربلند و زمینه خروج امریکا را از منطقه فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: این شخصیت سرباز و دست پروده رهبر معظم انقلاب است، رهبری نیز پرورش یافته مکتب امام راحل است و امام نیز فرزند حضرت زهراست، پس یکی از خیرهای کثیری که خدا از طریق این بانوی بزرگ به ما عطا کرده است همین سربازان پرورش یافته مکتب فاطمی هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.