حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » دشمن در پی ایجاد فتنه جدیدی در کشور است

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: دشمنان می کوشند تا با طراحی توطئه برای سال آینده فتنه جدیدی در کشور ایجاد کنند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام و المسلمین روح الله فاطمی نسب روز سه شنبه در جمع مردم آبگرم افزود: هفته آینده ایام سوگواری حضرت زهرا (س) است که حفظ حرمت این ایام برای تمامی علاقمندان به آن حضرت لازم و ضروری است.

وی با اشاره به موضوعات سیاسی روز و فتنه سال 98 که توسط مقام معظم رهبری مدتی قبل مطرح شد،اظهار داشت: دانشمندان آمریکایی از سال های دور مطالعاتی را انجام داده اند که نتیجه آن تحت عنوان دکترین آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح شد و هدف آنها ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی 30 ساله بود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان در این پروژه در بازه های زمانی مختلف طرح های متفاوتی از جمله وقایع کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه 88 را اجرا کرده و به دنبال تضعیف نظام بودند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم آنها که می توان جزو آخرین مراحل این پروژه به شمار آورد فتنه سال 98است، افزود: تمامی این مراحل و برنامه ها تحت عنوان پروژه 2020 مطرح شده و دشمنان از سال های گذشته به دنبال اجرای مطلوب این پروژه هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان و در راس آن ها دولت آمریکا با اجرای این پروژه به دنبال ضربه زدن به حوزه های سیاسی امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند و برای به تحقق رسیدن این پروژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین گفت: در تمامی این سال ها مقام معظم رهبری با نگاه دوراندیشانه خود راه اصلی را به مردم ایران نشان داده اند و با همکاری و بصیرت مردم برنامه های دشمنان با شکست همراه شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: مقام معظم رهبری هشدارهای خود را درباره اتفاق سال 98 هم داده اند و برای مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند هوشیاری، بصیرت و اتحاد مردم هستیم تا بدین وسیله بازهم نقشه های شوم دشمنان با شکست روبه رو شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.