حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » فتنه سال 88 تلاقی همه مخالفین و معاندین و دشمنان انقلاب بود

فتنه سال 88 تلاقی همه مخالفین و معاندین و دشمنان انقلاب بودسهم خواهی گروهکهای مختلف از انقلاب اسلامی و امام از همان صبح پیروزی انقلاب آغاز شد و گروهک ها مانند قارچ با ایسم های مختلف رشد کردند و در مقابل انقلاب و امام ایستادند.

...

فتنه سال 88 تلاقی همه مخالفین و معاندین و دشمنان انقلاب بوددر آستانه یوم‌ا...9دی ، بسیج رسانه، هفته نامه پژواک  سخن و سایت خبری کاوش نیوز میزگرد تخصصی «واکاوی فتنه۸۸ و حماسه۹دی عصرامروز یکشنبه  با حضور تنی چند از کارشناسان صاحب نظر و اصحاب رسانه در سالن جلسات نمایندگی استان قدس برگزار کرد.

حسین کریمی اول جانشین سابق سپاه نینوا گلستان و تحلیلگر مسائل سیاسی در این میز گرد گفت:  اگر تاریخ صد ساله اخیر را مطالعه کنیم می شود با یک نگاه عمیق تر نگاه کرد در زمانی  تقی زاده ها وارد اروپا می شوند رسما می گویند که از فرق سر تا نوک پا باید فرنگی شد .اینها تفکر غرب را با نگاه فتنه گری وارد ایران می کنند ریشه های فتنه  سطی نیست بلکه عمق است غرب یک عقده ای نسبت به انقلاب دارد درهر بستری باشد عقده گشایی می کند.

فتنه 88تلاقی همه ایسم هاست

دکتر کریمی اول اظهار کرد: در تاریخ این کشور می بینم فتنه انگلیسی آمریکایی به نهضت نفت صدمه زد. تفرقه بین کاشانی و مصدق بوجود آورد وسرانجام مصدق  اعتماد کاذبی به آمریکایی ها پیدا کرد این شد که فتنه  کودتای 28 مرداد را بوجود آورد . سهم خواهی گروهکهای مختلف از انقلاب اسلامی و امام از همان صبح پیروزی انقلاب آغاز شد و گروهک ها مانند قارچ با ایسم های مختلف رشد کردند و در مقابل انقلاب و امام ایستادند.

جانشین سابق سپاه نینوا خاطرنشان کرد :در زمان جنگ، فتنه ها کمرنگ شده بود اما پس از جنگ فتنه در بخش های مختلف به منصه ظهور رسید در یک بخش محوریت آنها کارگزاران هستند از دل کارگزاران مشارکت بیرون آمده است این طیف تئوریسین ها فکری مشخصی دارند حجاریان، عبدی و... دیدگاه های خودشان را مطرح کردند.این طیف  بستر فتنه سال 78 دانشگاه تهران و بعد آن هم ، سال 88 را فراهم می کنند و فتنه 88تلاقی همه ایسم هاست .همه کسانی که با انقلاب ، امام و رهبری دشمن بودند .این همراهی تا جایی بود که خانم فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس مشارکتی مصاحبه کرد و سپس در خیابان های نیویورک با مانتو سبز به خیابان آمد و دست در دستان منافقین گذاشت و گفت که همه ما در مقابل انقلاب اسلامی یکی هستیم .

فتنه سال 88 تلاقی همه مخالفین و معاندین و دشمنان انقلاب بود که دیده شد

جانشین سابق سپاه نینوا با اشاره به  میدان داری رهبری و جایگاه ولایت  تاکید کرد: مهمترین نکته در خصوص عبرت گرفتن از فتنه سال 88 میدان داری مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت است و اگر نبود این جایگاه به اذعان برخی کارشناسان ، ایران به روز افغانستان و عراق می افتاد،  بعد از سخنرانی ایشان در نمازجمعه بود که جامعه متحول شد . نکته مهم بعدی بصیرت مردم بود که اگر روی بصیرت مردم کار نشود اتفاقی که در سال 61 توسط منافقین افتاد دوباره تکرار می شود و جوری می شود که مانند اعدام شیخ فضل ا...مردم پای چوبه دار کف می زنند .

وی گفت: اهانت به مقدسات و خیمه امام حسین(ع) کار کوچکی نبود ا...اکبر هایی که فتنه گران از پشت بام می گفتند قضای ا...اکبرهایی بود که قبلا نگفته بودند!.  بنده معتقدم باید خیانتهای این جریان را گفت فتنه سال 88 تلاقی همه مخالفین و معاندین و دشمنان انقلاب بود که دیده شد.

خبرنگار رقیه بشارنیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.