حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » پنجمین رویداد پرش با اسب استان قزوین برگزار می‌شود

دبیر هیات سوارکاری استان قزوین از برگزاری پنجمین رویداد پرش با اسب استان قزوین به شرط مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا با ۴۵ شرکت کننده در رده‌های مبتدی، تشویقی و آزاد خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: علی میزبانی افزود: تمام سعی ما این است که این برنامه روز جمعه ۲۶ شهریورماه برگزار شود و تا آن زمان مجوز ستاد مقابله با کرونا را دریافت کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه برنامه قبلی مسابقات پرش با اسب استان قزوین به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در استان لغو شد.

میزبانی گفت: این درحالی است که مسابقات پرش با اسب استان بدون حضور تماشاچی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و داشتن آزمایش پی سی آر کرونا نیز برای شرکت کنندگان الزامی است.

وی گفت: در این مسابقات همچنین به همراه داشتن مدارک شناسایی و برگ سلامت اسبها که از سوی دامپزشکی محل باشگاه صادر شده باشد ضروری است و از شرکت اسب های بدون مجوز سلامت جلوگیری به عمل می آید.

این مسوول با اشاره به تاثیر کرونا بر ورزش سوارکاری، گفت: متاسفانه از زمان شیوع کرونا تاکنون مسابقات سوارکاری در استان برگزار نشده و بسیاری از باشگاه های سوارکاری استان در حالت رکود و نیمه تعطیلی به سر می برند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات، شرایط برای آمادگی باشگاه های سوارکاری استان فراهم شود تا بتوانیم برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، تیم های استانی را اعزام نماییم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.