حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » قرارداد هشت بازیکن بومی شمس آذر قزوین تمدید شد

قرارداد هشت بازیکن بومی تیم شمس آذر قزوین برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تمدید شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: این باشگاه با نظر کادر فنی با پنج بازیکن رده بزرگسال و سه بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال بومی خود به توافق رسیده و قرارداد این بازیکنان را تمدید کرده است.

 سعید الیاسی، وحید آقایی، سید مجتبی حسینی، بهنام زمانی و مهدی کشاورز  بازیکنانی هستند که با حضور در دفتر باشگاه شمس آذر قرارداد خود را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

همچنین جواد رفیعی، نوید بخشی و مرتضی ملکی نیز به عنوان بازیکنان بومی سهمیه زیر ۲۳ سال، قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند.

مدیر فنی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته برای جذب بازیکنان بومی و غیربومی، صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را هدف اصلی خود قرار داده‌ایم.

فیروز کریمی افزود: با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور امروز به صورت برخط و غیرحضوری برگزار می‌شود تا هرچه سریعتر پرونده تیم از نظر جذب بازیکنان و حضور در مسابقات بسته شود.

تیم فوتبال شمس آذر طی ۶ سال گذشته با نام کاسپین در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت که به دلیل کسب نتایج نامطلوب در این سال‌ها سرانجام در نیم فصل گذشته به سرمایه گذار جدید بخش خصوصی به نام شمس آذر واگذار شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.