حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نماز نور چشم مومن است.


» » » » تیم فوتسال بانوان قزوین به مسابقات لیگ دسته اول اعزام شد

مسئول کمیته بانوان هیات فوتبال استان قزوین از اعزام تیم بانوان به مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور به میزبانی تهران خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: طاهره کشتیرانی با اعلام این خبر، افزود: تیم فوتسال بانوان قزوین با مربیگری راضیه مرادی و سرپرستی مریم جباری، کار خود را از لیگ استانی در قزوین شروع کرد و پس از قهرمانی در این مسابقات سهمیه حضور در لیگ دسته سه کشور را به دست آورد.

وی افزود: این تیم از همان ابتدای حضور در لیگ دسته سه کشور زیر نظر هیات فوتبال استان قزوین شروع به فعالیت کرد و با موفقیت در دور رفت و برگشت لیگ به دسته ۲ کشور صعود نمود.

 نایب رئیس هیات فوتبال استان قزوین گفت: در دور رفت و برگشت لیگ دسته سه کشور، قزوین میزبان مسابقات بود که در نهایت تیم فوتسال بانوان پس از دور برگشت به مرحله نهایی لیگ دسته ۲ صعود کرد اما مسابقات آن با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

کشتیرانی گفت: در سال ۱۳۹۹ با حمایت، پشتیبانی و پیگیری رییس هیات فوتبال استان قزوین، سهمیه حضور در لیگ یک بانوان کشور را دریافت کردیم و برای شرکت در مسابقات لیگ یک اعلام آمادگی نمودیم.

این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر لیگ یک فوتسال بانوان کشور در هشت گروه در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است و تیم فوتسال استان قزوین در گروه ۲ قرار گرفته که شامل چهار تیم هیات فوتبال استان قزوین، استقلال ساری، فیزیوتراپی تهران و شارونای آبادان است.

وی افزود: تیم فوتسال استان قزوین با ۱۵ بازیکن بومی از استان به این رقابت ها اعزام شده است و از ۲۰ تا ۲۴ فروردین در تهران با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.