حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در شهرستان آوج

همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت در شهرستان آوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر مرکز جامع خدمات سلامت در شهرستان آوج افتتاح شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: پیمان نامدار اظهار کرد: طرح مرکز خدمات جامع سلامت درجه یک و کلینیک ویژه تخصصی شهر آوج با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و در مساحت ۲ هزار و ۲۹۹ متر مربع به بهره برداری رسید.

وی افزود: رسیدگی به مناطق محروم از مهمترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است و اقدامات بسیار مهمی در خصوص توزیع نیروهای متخصص، امکانات پیشرفته تصویربرداری پزشکی تجهیزات مختلف بیمارستانی، احداث و نوسازی خانه‌های بهداشت، نوسازی ناوگان آمبولانسی و سایر موارد در مناطق محروم استان انجام شده ولی کافی نیست.

نامدار بیان کرد: مرکز طرح جامع سلامت آوج در زمینه قلب و عروق، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، جراحی و ارتوپدی فعال است.

وی عنوان کرد: شهرستان آوج با ۳۳ هزار نفر جمعیت دارای ۲ شهر بزرگ و ۹۷ روستا و از مناطق محروم استان قزوین به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه توزیع منابع دانشگاه علوم پزشکی سلامت محور و بر مبنای استفاده منابع در همه شهرستان‌ها است، یادآور شد: این به معنی توزیع همه امکانات به صورت یکسان نیست و نگاه در سلامت قدری متفاوت است و شاید نیاز و مطالبه مردم در شهرستان‌های دور خودرو اورژانس برای سرعت مداوا باشد

نامدار با اشاره به تاکید دولت بر توزیع عادلانه خدمات بیان داشت: مناطق محروم در توزیع امکانات باید در اولویت باشند و وضعیت و شاخص سلامت در توزیع امکانات باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: حوزه سلامت یکی از گسترده‌ترین وظایف حاکمیت هر کشوری است که ارائه خدمات این حوزه در مناطق محروم باید مورد توجه بیشتر مسئولان باشد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.