حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » پیشبرد اهداف حوزه فناوری اطلاعات با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود

پیشبرد اهداف حوزه فناوری اطلاعات با فرهنگ‌سازی محقق می‌شودنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه استقلال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با جدیت باید دنبال شود ، گفت: پیشبرد اهداف حوزه فناوری اطلاعات با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، با بیان اینکه هر جا کارها پیش رفته با حضور و مشارکت مردم بوده است، افزود: هنر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این بود که از همان اول مردم را با انقلاب همراه کرد و همین مهم سبب شد که کار پیش رفته و به پیروزی برسد.

وی همراهی مردم را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: همراهی مردم و جامعه با طرح‌ها و ایده‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مستلزم آن است که مردم توجیه شوند و اگر این امر تحقق یابد، یقیناً جامعه با شما همراه خواهد شد.

امام جمعه قزوین فرهنگ‌سازی را اصل بسیار مهم در حوزه فناوری اطلاعات دانست و گفت: همراهی و همکاری مردم و مسئولان با شما عزیزان نیازمند فرهنگ‌سازی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و پیش از آن که قدمی برای اجرای ایده‌ها بردارید، فرهنگ‌سازی را مد نظر قرار دهید تا اجرای ایده‌ها با سرعت و موفقیت تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اگر بتوانید جامعه را از منافعی که از توسعه فناوری‌ها می‌برند، توجیه کنید یقیناً با شما همراه شده و در تحقق اهداف ارزشمندی که دارید، همراهی خواهند کرد.

وی بر حفظ اسرار کشور و جلوگیری از نفوذ دشمنان در اطلاعات مردم تأکید کرد و گفت: این سفارش قرآن است که اجازه ندهیم دشمنان بر اسرار جامعه اشراف داشته باشند و هر چه در این حوزه به سمت استقلال پیش برویم، از نفوذ دشمنان نیز جلوگیری خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.