حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » نماینده مردم کرمان خواستار ثبت ملی خیابان اصلی بخش گلباف شد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به حوزه گردشگری بخش گلباف اشاره کرد و گفت: خیابان اصلی این بخش دارای زیبایی منحصر به فردی است که می تواند بعنوان تونل سبز، ثبت ملی شود.

...

کاوش نیوز:  'محمدمهدی زاهدی' در صد و یکمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه هشت استان بخش گلباف در تهران افزود: از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان می خواهیم در راستای جذب گردشگر در بخش گلباف اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با درخواست بازگشایی مسیر قدیم گلباف به کرمان اظهار کرد: بازگشایی مسیر قدیم می تواند 42 کیلومتر از این مسیر را کوتاه کند که با پیگیری های انجام شده در تهران، 2 میلیارد تومان را می توانیم از سوی وزارت راه و شهرسازی به این موضوع اختصاص دهیم.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های ورزشی بخش گلباف نیز گریزی زد و افزود: نمونه بارز پتانسیل این بخش، وجود 'زهرا نعمتی' است که نشان می دهد این بخش ظرفیت خوبی در برخی از حوزه های ورزشی را دارد و می توانیم در برخی از رشته های ورزشی در این بخش کار کنیم که می تواند بحث های فرهنگی و عدم مهاجرت جوانان این بخش به مرکز استان را نیز پوشش دهد.
زاهدی همچنین با بیان اینکه بر خلاف رویه ساری و جاری بانکها؛ بانک رسالت، معنای واقعی بانکداری اسلامی در کشور است اظهار کرد: انصافا باید از فعالیت‌‎های بانک رسالت، شرکت فولاد بردسیر و همچنین استاندار کرمان برای ایجاد چنین فضایی در استان تشکر ویژه کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.