حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » استاندار فارس: تولید کالاهای صادرات محور در دستور کار باشد

استاندار فارس: تولید کالاهای صادرات محور در دستور کار باشداستاندار فارس گفت:واحدهای تولیدی ما باید به منظور ایجاد رونق اقتصادی، کالاهایی تولید کنند که علاوه بر تامین نیاز داخل، امکان صادرات آنها نیز وجود داشته باشد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد هادی ایمانیه، شنبه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح کارخانه تولید مبلمان خانگی و اداری در شهرک صنعتی ملوسجان شهرستان بیضا، ضمن اشاره به اهتمام ویژه دولت به مقوله تولید و ایجاد اشتغال افزود: واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت نیازمند تامین شدن مواد اولیه مورد نیازشان هستند که باید در بحث تامین این مواد بتوانیم به خودکفایی برسیم.

وی ادامه داد: کارشناسان و مدیران بررسی کنند که اگر امکان تامین مواد اولیه این کارخانه تولیدی مبلمان از طریق جنگل‌کاری وجود دارد این کار در جهت تکمیل ظرفیت‌های تولیدی صنعت چوب انجام شود.

 

تامین نیاز کشور از تولیدات داخل مانع خروج ارز خواهد شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس هم گفت: تامین نیاز کشور در زمینه‌های مختلف از محول تولیدات داخل مانع از خروج ارز از کشور خواهد شد.

حمیدرضا ایزدی افزود: در این کارخانه که با سرمایه گذاری ۵۲۰ میلیارد ریالی راه‌اندازی شده، ۱۵۰ نفر فعالیت دارند که ۹۶ نفر در بخش تولید و ۵۴ نفر نیز در بخش بازاریابی، نمایشگاه و خدمات مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: این کارخانه انواع مصنوعات چوبی را تولید می‌کند و تکمیل زنجیره تولید اعم از بازاریابی محصول و تولید بر اساس سلیقه و خواست مشتری و خدمات پس از فروش انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: با توجه به ممنوعیت واردات چنین محصولاتی، این کارخانه تولیدی مبلمان توانسته از این فرصت قانونی استفاده کرده و با تامین نیاز داخل، مانع از خروج ارز از کشور شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.