حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » مطالبه‌گری فرهنگی مردم لارستان بالاست

 مطالبه‌گری فرهنگی مردم لارستان بالاستمعاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: مسوولیت پذیری و حس مطالبه‌گری مردم و فرهیختگان این شهرستان در حوزه‌های فرهنگی بالاست از این رو ضروری است که مسوولان و متولیان امر نیز این مولفه‌ها را همواره در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های سازمانی خود لحاظ کنند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: جلیل حسنی، در آیین معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان افزود: البته مطالبه‌گری های مردم این شهرستان بحق، منطقی و همواره در مسیر و جهت‌گیری مثبت بوده است.

وی بیان داشت: در کنار برخی محدودیت‌ها، کمبودها و ضعف‌ها، یکی از شاخص‌های مثبت و ممتاز لارستان، برخورداری از نیروی انسانی کارآمد، نخبه و توانمند در عرصه‌های مختلف است.

حسنی، اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان را سرمایه‌های ارزشمند، اثرگذار و امید بخش در مسیر توسعه و تحول این منطقه دانست و گفت: بهره‌مندی از دانش و توان این قشر فرهیخته جامعه در کنار پیگیری خواسته‌ها و مطالبات جدی آنها از رویکردهای اساسی دولت، مدیریت اجرایی استان و شهرستان بوده و خواهد بود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان ماموریت سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان، اظهار داشت: تمدید ماموریت مجید حجتی در این نهاد، مطالبه جدی اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان است.

حسنی، خواستار توجه جدی مسوولان و متولیان امر در استان برای تحقق این مهم و رفع مشکل قانونی برای بازگشت این نیروی بومی شد و گفت: شایسته است برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، نیروی دائم، توانمند، باتجربه و با اولویت بومی انتخاب شود.

در ادامه این آیین، مهدی امید بخش معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان معرفی شد.

امید بخش، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته باستان شناسی است و ۲۰ سال سابقه خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس را دارد.

مجید حجتی، سرپرست پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان، به صورت موقت به آموزش و پرورش بازگشته و در شهرستان استهبان فارس مشغول تدریس شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.