حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » اولویت خیرین، توسعه کارآفرینی باشد

رییس پارک علم و فناوری فارس:

اولویت خیرین، توسعه کارآفرینی باشد

رییس پارک علم و فناوری استان فارس بر لزوم سوق دادن کمک‌های نیک اندیشان به سمت توسعه علم گفت: با توجه به نیاز کشور در مبحث فناوری، اولویت خیرین باید توسعه فناوری و کارآفرینی باشد.

...

کاوش نیوز: امین ذوالقدر در سفر به شهرستان لارستان از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت نخستین و بزرگترین مرکز رشد خیرساز کشور قرار گرفت.

رییس پارک علم و فناوری فارس در نشست مشترک با مدیران بنیاد نیک‌ اندیشان هاشمی لارستان با قدردانی از حمایت‌های این بنیاد در ساخت نخستین و بزرگترین مرکز رشد خیرساز در کشور افزود: با توجه به اقدامات خوب و مناسب بنیاد نیک اندیشان هاشمی در همکاری با پارک علم و فناوری فارس، این پارک نیز تلاش خواهد کرد با تجهیز این مرکز رشد، پیگیر مجوزهای لازم در خصوص جذب نیروی انسانی و منابع مالی مورد نیاز این مرکز باشد.

منصور اسماعیلی مدیرعامل بنیاد نیک‌ اندیشان هاشمی لارستان نیز با بیان اینکه ماموریت خیرین در توسعه همه‌جانبه جامعه با پیشرفت‌های علوم مختلف همراه است، گفت: در مقطعی اولویت خیرین ساخت آب‌انبار، کاروانسرا، مراکز درمانی و آموزشی بوده است و هم‌اکنون یکی از اولویت‌های خیرین حمایت از جوانان و فارغ‌التحصیلان در ایجاد کسب وکار و کارآفرینی است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی این مرکز اظهارکرد: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی و افزایش هزینه‌های جاری ساخت این مرکز، امیدواریم تا پایان سال آینده این مرکز به صورت کامل تحویل پارک علم و فناوری فارس شود و آماده پذیرش جوانان خلاق و کارآفرین باشد.

مرکز رشد خیرساز با حمایت بنیاد نیک‌اندیشان هاشمی لارستان با زیربنای بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهر لار در دست ساخت است.

رییس پارک علم و فناوری فارس در ادامه سفر به شهرستان لارستان با فرماندار این شهرستان دیدار و از مرکز آموزش عالی لارستان بازدید کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.