حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » آسیب های اجتماعی مانند موریانه روح و روان جامعه را از بین می برد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جلسه کارگروه اجتماعی استان:

آسیب های اجتماعی مانند موریانه روح و روان جامعه را از بین می برد

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آسیب های اجتماعی مانند موریانه ای است که روح و روان و کالبد جامعه را می خورد و از بین می برد در حالی که ممکن است در ظاهر چیزی به نظر نرسد.

...

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آسیب های اجتماعی مانند موریانه ای است که روح و روان و کالبد جامعه را می خورد و از بین می برد در حالی که ممکن است در ظاهر چیزی به نظر نرسد.

 

به گزارش کاوش نیوزبه نقل از   اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، هادي پژوهش جهرمي در اولين جلسه كارگروه امور اجتماعي و فرهنگي استان، گفت: در طول سال هاي گذشته هرگاه با معضلات اجتماعي به صورت علمي برخورد كرده ايم موفق بوده ايم و هرگاه برخورد خشن و غيرعلمي و غيركارشناسانه داشته ايم نه تنها اصلاح صورت نگرفته بلكه دامنه مشكلات گسترش پيدا كرده است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس با بيان اين كه در مقاطعي نسبت به مسائل اجتماعي بي توجهي صورت گرفته و اين نگاه موجب گسترش معضلات اجتماعي شده است، افزود: معضلات اجتماعي به دليل عدم برنامه جوانان گسترش يافته و با موضوعاتي چون اعتياد و ...مواجه مي باشيم.

وي يكي از مشكلات حوزه مسائل اجتماعي را خوش بيني بيش از حد به آسيب ها دانست و گفت: نبايد در رابطه با معضلات اجتماعي كتمان نموده و خود فريبي كنيم و آن را زيبا جلوه دهيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس گفت: هم اكنون وضعيت آسيب هاي اجتماعي به جايي رسيده است كه مقام معظم رهبري شخصاً به اين موضوع وارد شده اند.

پژوهش با بيان اين كه چهار موضوع طلاق، اعتياد، مسائل سوء اخلاقي و مناطق آلوده شهري در دستور كار بررسي معضلات اجتماعي قرار گرفته است، اظهار داشت: دستگاه مسئول در هر كدام از اين موضوعات مشخص شده است.

وي با بيان اين كه بحث هاي كارگروه امور اجتماعي و فرهنگي استان نبايد در حد صحبت هاي كارشناسي باقي بماند، افزود: بيان دردها و مشكلات مفيد است اما بايد براي اين معضلات نسخه شفابخشي نيز تهيه كنيم.

گفتني است در اين جلسه مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس به بيان گزارشي از روند پيگيري مسائل اجتماعي كشور پرداخت و اعضاي كارگروه نيز نظرات خود را در اين زمينه مطرح كردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.