حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » خیرین سلامت یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کردند

عضو مجمع خیرین سلامت کشور گفت: این مجمع طی ۱۰ سال گذشته و با توجه به شرایط اقتصادی سال‌های اخیر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت کشور مشارکت داشته است.

...

کاوش نیوز: نادر ریاحی در آیین عملیات اجرایی طرح‌های خیری حوزه سلامت شهرستان سامان افزود: این کمک‌ها در قالب اهداء و وقف زمین، مشارکت در تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و توسعه خدمات بهداشتی در مناطق مختلف کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۸۳ مجمع خیرین سلامت در کشور فعال شده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۳۰ هزار نفر در این مجمع عضو شده اند و در اجرای طرح‌های درمانی و بهداشتی مشارکت می‌کنند.

ریاحی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت طی ۱۰ سال اخیر ۵ هزار مرکز درمانی در کشور احداث کرده و در سال‌های اخیر فعالیت‌های خود را در عرصه فرهنگ‌سازی تقویت کرده است.

عضو مجمع خیرین سلامت کشور، تشکیل کمیسیون بانوان را از مهمترین فعالیت‌های این مجمع در سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: این کمیسیون در برخی استان‌ها فعال شده و تشکیلات قدرتمندی را شکل داده است.

ریاحی خاطرنشان کرد: آموزش و آگاهی جوانان در امر خیر نیز در حال انجام است و امید است با این آموزش‌ها بتوان اعضای بیشتری را به مجمع جذب کرد.

وی مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری را از تشکل‌های موفق کشور دانست و افزود: این مجمع با توجه به جمعیت، وسعت و اقتصاد این استان، عملکرد موفق و درخشانی داشته است. مجمع خیرین سلامت فعالیت خود را از سال ۸۷ در چهارمحال و بختیاری آغاز کرده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.