حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » ۴۴ درصد اطلاعات مددجویان کمیته امداد اصفهان ثبت الکترونیکی شد

 ۴۴ درصد اطلاعات مددجویان کمیته امداد اصفهان ثبت الکترونیکی شدمعاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۴۴ درصد اطلاعات مددجویان این نهاد از مجموع ۱۳۱ هزار خانوار تحت پوشش، در سامانه ثبت الکترونیکی "سها" ثبت شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: هادی بنایی با اشاره به بهره‌گیری از سامانه هوشمند "سُها" با هدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان اظهار داشت: استان اصفهان یکی ازمناطق مهاجر پذیری است که نقل و انتقال زیادی دارد که باید اطلاعات خانواده های زیادی را ثبت کند و  دسترسی به اطلاعات خانواده ها اکنون به شکل گذشته میسر نیست.

وی افزود: افراد نیازمند زیادی به ما مراجعه می کنند که اطلاعات خانواده آنها در سایر استان‌ها  ثبت شده است و ما مجبور به استعلام از سازمان‌های دیگر هستیم که اطلاعات شفاف را ثبت کنیم و این سامانه کمک بسیار زیادی به تهیه بانک اطلاعاتی کمیته امداد کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان تصریح کرد: کدملی،کدپستی، شماره تلفن همراه به نام فرد متقاضی از شروط الزامی ثبت نام کنندگان در این سامانه به آدرس: soha.emdad.ir  است.

وی گفت: این سامانه فقط  برای ارائه خدمات به افراد تحت پوشش کمیته امداد نیست بلکه سایر نیازمندان هم برای دریافت خدمات مختلف می‌توانند ثبت نام کنند.

 بنایی گفت: این سامانه با سایر دستگاه‌های اجرایی همچون تامین اجتماعی، بهزیستی و ثبت احوال، پست، مخابرات متصل است و  استعلام‌ها را به صورت برخط نمایش می‌دهد که اطلاعات فرد باید با استعلام همخوانی داشته باشد.

وی تاکید کرد: دفاتر خدماتی و دفاتر پیشخوان دولت شهری و روستایی در سطح شهر برای افراد بی سواد  یا کم سواد آماده خدمت رسانی هستند و نیز امکان ثبت اطلاعات در گوشی تلفن همراه فراهم است.

وی ادامه داد: اطلاعات خانواده‌ها در این سامانه سطح بندی شده و خدمات با توجه به نیاز افراد ارائه می‌شود .


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.