حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » ۴۰۰۰ بسته‌ معیشتی میوه شب یلدا در اصفهان توزیع شد

۴۰۰۰ بسته‌ معیشتی میوه شب یلدا در اصفهان توزیع شدمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: بیش از ۴ هزار بسته معیشتی از سوی خیریه امام محمد باقر (ع) برای توزیع درب منزل نیازمندان آماده‌سازی شد تا آن‌ها نیز همانند سایر مردم در این شب مشارکت داشته باشند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: بسته‌های معیشتی میوه شب یلدا از سوی خیریه امام محمد باقر (ع) تهیه و در میان مردم محله حصه اصفهان توزیع شد. این برنامه با حضور محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان همراه بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به این برنامه اظهار داشت: اقدام بسیار پسندیده‌ای از سوی خیریه امام محمد باقر (ع) و در محله حصه اصفهان اتفاق افتاد. با توجه به شب یلدا و در دسترس نبودن امکانات برای عده‌ای از خانواده‌های نیازمند، این اقدام زیبا و خدا پسندانه انجام شد.

محمدرضا جان‌نثاری تصریح کرد: در این برنامه بیش از 4 هزار بسته معیشتی برای توزیع درب منزل نیازمندان آماده‌سازی شد تا آن‌ها نیز همانند سایر مردم در این شب مشارکت داشته باشند. این اقدام بسیار تاثیرگذار است و از سایر مردم نیز خواستارم که هر کسی در حد توان خود به افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت کمک کنند. پیام خیریه این است که با اندک توان می‌توان کمک‌رسان دیگران باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.