حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » رایگان شدن و افزایش سرعت اینترنت مدارس اصفهان بزودی انجام می‌شود

رایگان شدن و افزایش سرعت اینترنت مدارس اصفهان بزودی انجام می‌شود رییس فناوری اطلاعات اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان از رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت مخابرات استان برای رایگان شدن اینترنت تمامی مدارس و افزایش سرعت آن خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حمیدرضا خردمند افزود: پیش از این قرار بود که مدارس استان تا مهر به اینترنت رایگان دسترسی یابند که این مهم در فاز اول برای بخشی از مدارس ممکن شد ولی تلاشهای صورت گرفته برای دسترسی عموم مدارس شهری و روستایی به این امکان ضروری با توجه به بستر آموزشها بر مدار فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در این صورت تمامی مدارس استان به مدت ۲ سال می‌توانند از اینترنت رایگان بهره‌مند شوند و دانش‌آموزانی که در منزل امکان استفاده از اینترنت ندارند می‌توانند از اینترنت رایگان مدارس استفاده کنند.

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: همچنین تلاشهایی برای اختصاص فیبرنوری برای مدارس کل استان با شرکت مخابرات صورت گرفته تا بتوانند با حداکثر سرعت بارگذاریهای مطالب درسی را به راحتی انجام دهند.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته در انتظار برآورد قیمت هستیم تا هرچه سریعتر اختصاص فیبرنوری برای تسریع آموزش مدارس در فضای مجازی صورت گیرد.

خردمند درباره استفاده مدارس از برنامه آموزش بومی "شادپلاس" گفت: با توجه به توصیه و تاکید وزارت متبوع بر استفاده از برنامه واحد آموزشی شاد، تاکنون امکان این دسترسی برای مدارس ممکن نشده ولی با توجه به مشکلات برنامه شاد برخی از مدارس از برنامه‌های دیگری برای جلوگیری از تاخیر آموزش به دانش‌آموزان استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام جدید وزارت آموزش و پرورش استفاده از برنامه شاد برای دانش‌آموزان در سراسر کشور و استان اصفهان رایگان شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.