حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » برخی مشاغل و مراکز اصفهان از ۱۴ آبان تعطیل می‌شوند

 برخی مشاغل و مراکز اصفهان از ۱۴ آبان تعطیل می‌شونداستاندار اصفهان با اشاره به شیب صعودی تعداد بستری و مرگ و میر بر اثر کرونا در این استان ، گفت: فعالیت‌های گروه سه و چهار مانند ورزشگاه‌ها، قهوه خانه‌ها و مراکز آموزشی ۲۵ مرکز استان از جمله اصفهان از چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهند شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عباس رضایی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد افزود: جزییات بیشتری از تعطیلی مشاغل در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: هفته گذشته برای ۴۳ شهرستان کشور به دلیل افزایش ابتلا به کرونا محدودیت‌هایی اعمال شد که شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان جز این شهرستان‌ها بودند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در جلسه امروز برای ۴۶ شهرستان فعالیت‌های گروه ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته تعطیل شود که به زودی آمار شهرستان‌های مشمول این تعطیل در استان اصفهان اعلام می‌شود.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل قرارگاه به منزله اجرایی کردن مصوبات ستاد ملی کرونا بیان کرد: مسئولیت این قرارگاه برعهده وزارت کشور به منظور ضرورت هماهنگی با استان‌ها است.

رضایی اظهار داشت: متاسفانه شیب صعودی تعداد بستری و مرگ و میر بر اثر کرونا در استان را شاهد هستیم از این رو از مردم استان می‌خواهم در همه زمینه‌ها به ویژه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند.

به گفته وی، فرهنگ عمومی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را باید تسری دهیم در غیر این صورت مشکل کرونا حل نخواهد شد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: ابتلا به کرونا عیب و ننگ نیست و از مردم می‌خواهم در صورت ابتلا به این بیماری برای سلامتی خود، خانواده و جامعه این موضوع را کتمان نکنند تا از سرعت انتقال ویروس جلوگیری شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.