حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » مراسم سوگواری محرم در اصفهان برگزار می‌شود

استاندار اصفهان گفت: مراسم سوگواری امام حسین(ع) در تمامی شهرها و روستاها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عباس رضایی در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به برگزاری ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهارداشت: اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا در همه استان‌ها و از جمله در مرکز شیفته و عاشق سرور و سالار شهیدان اباعبدالله هستند.

رضایی افزود: در شهرهایی که وضعیت قرمز دارند با اعمال دستورالعمل خاص مراسم سوگواری اجرا می‌شود و در شهرهایی با وضعیت زرد و نارنجی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمان کوتاهتری برای مراسم سوگواری در نظر گرفته شود، ادامه داد: در صورت امکان این مراسم در فضای باز برگزار شود و تا جای ممکن نذورات به صورت خام توزیع شود و اگر محدودیت شرعی دارد و وقفی است که باید پخته شود در قالب بسته بندی صورت گیرد و از خوردن غذا در حسینیه پرهیز شود.

استاندار اصفهان گفت: امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین مساله در ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست از مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جلوگیری از تجمع، ترک جلسات بی جهت و استفاده از ماسک بود.

وی تصریح کرد: از آن جایی که استان اصفهان مدعی پایتخت فرهنگ و تمدن است باید حداقل ۹۰ درصد از مردم از ماسک استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رضایی با اشاره به برگزاری کنکور خاطرنشان کرد: برگزاری کنکور با تدابیر اندیشیده شده و توجه به سلامت داوطلبان در موعد مقرر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه کنکور به مدت چهار روز و با رعایت فاصله یک و نیم متر و افزایش تعداد مراقبان برگزار خواهد شد.

به گفته رضایی داوطلبانی که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند در اتاق‌های مخصوص می‌توانند آزمون خود را بدهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.