حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در ایام نوروز لغو شد

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان گفت: در ایام نوروز امسال پروازهای داخلی فرودگاه اصفهان با ۷۰ درصد کاهش مواجه و تمامی پروازهای خارجی نیز لغو شد.

...

کاوش نیوز: حسن امجدی اظهار داشت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال گذشته ۸۲۵ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد اما اکنون کلیه پروازهای خارجی این فرودگاه لغو شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ پرواز ورودی داخلی و ۱۲۴ پرواز خروج داخلی در ایام تعطیلات نوروزی برای انتقال مسافران انجام شد افزود: شمار پروازهای داخلی این فرودگاه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال در پی شیوع بیماری کرونا ۷۰ درصد کمتر شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان ادامه داد: سال گذشته ۵۶ پرواز ورودی خارجی و ۵۶ پرواز خروج خارجی در ایام تعطیلات نوروزی برای انتقال مسافران انجام شد.

وی یادآور شد: کارشناسان و ماموران بهداشت در تمامی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مستقر بوده و تمامی مسافران را از نظر سلامتی کنترل می‌کنند و از ورود هر فرد مشکوک به بیماری به پرواز جلوگیری می‌شود.

امجدی با بیان اینکه سلامتی مردم برای ما مهم است و پروازها با تمهیدات خاص انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کلیه ساختمان‌ها، اماکن و دستگاه‌های فرودگاهی در داخل هواپیما، فرودگاه،  ترمینال و اتوبوس روزانه در چندین مرحله ضدعفونی می‌شوند.

وی مهمترین راهکار موثر در مقابله با ویروس کرونا را ماندن در خانه عنوان کرد و از مردم خواست تا از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان با تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری به منظور کاهش و به صفر رساندن  شیوع ویروس کرونا گفت: پس از برگشت  وضعیت به حالت عادی، این فرودگاه آماده خدمت رسانی و پذیرش مسافران به بهترین نحو ممکن خواهد بود.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.