حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » طرح‌های شهری کلانشهر اصفهان در پساکرونا بدون توقف ادامه می‌یابد

طرح‌های شهری کلانشهر اصفهان در پساکرونا بدون توقف ادامه می‌یابدرییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مدیریت شهری به دنبال سیاستگذاری برای دوران پساکرونا هستیم تا طرح‌های شهری بدون توقف عملیاتی شود.

...

کاوش نیوز: علیرضا نصراصفهانی افزود: فعالیت‌های شهرداری به لحاظ تنوع و به روز بودن به ویژه در بخش خدمات شهری تعطیل‌بردار نیست.
وی اجرای فعالیت‌ها و طرح‌های شهری را مستلزم برنامه‌ای هدفمند دانست که کمترین آسیب را برای این فعالیت‌ها داشته باشد و ادامه داد: اگر بودجه‌های شهری در سال‌جاری استحصال نشود در اجرای طرح‌های مختلف شهری دچار مشکل خواهیم شد.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارداشت: سال‌جاری ۱۱۰ طرح شاخص شهری، ۲۴۵ طرح مهم منطقه‌ای و ۸۵۰ طرح منطقه‌ای در شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده است که باید اجرایی شود به همین دلیل با جدیت به دنبال مدیریت شرایط موجود هستیم.
وی یادآور شد: در جلسه آینده نیز چگونگی ادامه کار جلسات شورای اسلامی شهر اصفهان، رسیدگی به لوایح و نیز جلسات ملاقات مردمی و کمیته‌های نظارتی دستور کار جلسه است و درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.
نصراصفهانی با اشاره به اینکه مدیریت شهری مجری سیاست‌ها و تصمیمات ستاد مقابله با کروناست بیان کرد: در زمان حاضر پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و شهربازی‌های سطح شهر تعطیل است، مراکز عمومی و وسایل نقلیه و نیز سطح خیابان‌ها و معابر شهری ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.
وی همچنین از توزیع اقلام بهداشتی میان یک‌هزار و ۲۰۰ خانوار که نیم میلیون نفر از جمعیت ساکن شهر اصفهان را تشکیل می‌دهند خبر داد و گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در اصفهان، ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه به مقابله با کرونا اختصاص یافت.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: اگر اصفهان امروز در رعایت دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا استان پیشتاز است بخشی از آن به دلیل تبلیغات شهری منظم به منظور اطلاع‌رسانی به شهروندان است.
وی یادآور شد: تصمیمات در زمینه چگونگی اختصاص ناوگان حمل و نقل شهری پس از ۲۳ فروردین‌ماه براساس جمعیت فعال در شهر و حجم تردد افراد، به زودی اتخاذ خواهد شد.
نصراصفهانی همچنین از استقرار میز خدمت در ورودی برخی شهرداری‌های مناطق اصفهان جهت ثبت‌نام از ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی روند انجام کارشان در شهرداری از طریق شماره پیگیری ابراز خشنودی کرد و متذکر شد: شایسته است این نوع خدمت‌رسانی پس از کرونا نیز ادامه یابد.
وی در خصوص فعالیت کارکنان شهرداری نیز خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات هیات دولت، فعالیت شهرداری اصفهان نیز از ۲۳ فروردین ماه با حضور دو سوم نیروها و از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود. منبع ایرنا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.