حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » ۱۳۹۹ سال طلایی اشتغال اردستان می‌شود

۱۳۹۹ سال طلایی اشتغال اردستان می‌شودفرماندار اردستان گفت: با توجه به اجرای مرحله پایانی ساخت و تکمیل چند واحد تولیدی و صنعتی، ۱۳۹۹ سال طلایی اشتغال در این شهرستان خواهد شد.

...

کاوش نیوز: حمیدرضا تاملی اظهارداشت: کارخانه‌های بزرگ مقواسازی، فولاد، ریسندگی و چندین واحد تولیدی دیگر در سال‌جاری به بهره‌برداری می رسند که نزدیک به ۵۰۰ شغل جدید ایجاد خواهند کرد و وضعیت اشتغال شهرستان با تحول خوبی روبه‌رو می‌شود.

وی با اشاره به نیاز این کارخانه‌ها برای جذب نیروهای متخصص اضافه کرد: یکی از نگرانی‌های ما کمبود نیروی متخصص و ماهر مورد نیاز این واحدها در شهرستان است که از مرکز فنی و حرفه‌ای می‌خواهیم‌ برای تربیت نیروی ماهر اقدام کند.

فرماندار اردستان در ادامه با اشاره به رویدادها و اقدام‌های سال گذشته گفت: ایجاد بخشداری مهاباد، پاسگاه انتظامی روستای شهراب، بهره‌برداری از سه واحد آموزشی نوساز در اردستان، ۱۰ زمین چمن مصنوعی روستایی، استخر شنای زواره، واگذاری و تعیین تکلیف چند واحد تولیدی تعطیل مانند کارخانه فاستونی، سوله‌های چینی گستر و کارخانه تولید شانه تخم‌مرغ از جمله آنها بود.

وی بیان کرد: یکی از رویدادهای مهم برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که با حضور بیش از ۹۱ درصدی واجدان شرایط برگزار شد و در سطح کشور اردستان را در سطح بالایی قرار داد که از مردم‌ ولایتمدار برای حضور پرشور در این زمینه قدردانی می‌شود.

تاملی همچنین به اجرای تئاتر خاتون اشاره کرد و افزود: این رویداد فرهنگی توانست در ۱۰ روز برگزاری، افزون بر پنج هزار نفر را به سالن نمایش بیاورد.

وی کاهش واقعه طلاق را از دیگر رخدادهای مهم سال گذشته برشمرد و یادآور شد: با تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی و مسوول شاهد کاهش ۲۳ درصدی طلاق در اردستان بودیم که جزو چندین شهرستان برتر استان هستیم.

فرماندار اردستان‌ در ادامه در مورد شیوع ویروس کرونا نیز گفت: این ویروس ناخوانده کشور و شهرستان را درگیر کرده است که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای درمانی و دیگر دستگاه‌ها در حال درمان بیماران و پیشگیری از شیوع آن هستیم.

وی با قدردانی از تلاش‌ها برای پیگیری و تامین نیاز لوازم مورد نیاز بیمارستان شهید بهشتی اردستان‌ تصریح کرد: با پیگیری نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری وزارت بهداشت، یک دستگاه سی‌تی‌اسکن تامین شده است که در آینده نزدیک‌ نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

تاملی با بیان اینکه معلوم نیست ویروس کرونا تا چه زمانی وجود داشته باشد، از دستگاه‌های فرهنگی و شهرداری‌ها خواست تا در کنار رعابت موارد بهداشتی و پیشگیری به صورت مناسب، برنامه‌های متنوع و شادی برای سال‌جاری تدارک ببینند.

وی در ادامه از همکاری نیروی مقاومت بسیج، هلال احمر، نیروی انتظامی، شهرداری، ائمه جمعه و جماعت، کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش، گروه‌های جهادی و هیات‌های مذهبی، سازمان‌های مردم نهاد، رسانه‌ها، افراد نیکوکار به ویژه مردم فهیم اردستان قدردانی کرد که در راستای پیشگیری همراهی داشتند و نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مالی و حمایت از قشرهای کم‌درآمد و ضدعفونی معابر و محله‌ها اقدام کردند.

امام‌جمعه اردستان نیز در این نشست با توصیه به مسوولان برای خدمت صادقانه گفت: خدمت صادقانه به مردم شکر نعمت خداوند است.

حجت‌الاسلام‌حسن دهشیری افزود: ویروس کرونا یک مهمان ناخوانده است که دنیا را گرفتار کرد و شرایط ویژه‌ای به وجود آورد و همه باید در راستای پیشگیری از گسترش آن‌ تلاش کنند.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.