حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » 9 میلیارد ریال تسهیلات صرف توانمندسازی معتادان اردستان شد

 9 میلیارد ریال تسهیلات صرف توانمندسازی معتادان اردستان شدرئیس اداره بهزیستی اردستان از پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات برای توانمند سازی 56 نفر از معتادان بهبود یافته این شهرستان خبر داد.

...

کاوش نیوز: محمدعلی مطلب زاده به مناسبت' روز جهانی مبارزه با مواد مخدر'  گفت: این تسهیلات از سال گذشته تاکنون برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی معتادان بهبود یافته تحت نظر نظارت بهزیستی هزینه شده است.
وی افزود: بر اساس آمار غیررسمی افزون بر 2 هزار نفر مصرف کننده مواد مخدر در شهرستان اردستان وجود دارد که حدود یکهزار نفر آنها در اداره بهزیستی دارای پرونده بوده و زیر پوشش مرکز ترک اعتیاد و مرکز مشاوره این قرار دارند.
رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: یک کمپ ترک اعتیاد از ابتدای ماه جاری در اردستان راه اندازی شده است که در هر دوره 45 معتاد را تحت درمان قرار می دهد.
وی همچنین از برگزاری برنامه های متنوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه آموزشی پیشگیری مواد مخدر، بازدید از مرکز ترک اعتیاد و مشاوره، کمپ ترک اعتیاد و تبلیغات محیطی و میدانی و ارسال پیامک به گروه های هدف از اقدام های این اداره بوده است.
مطلب زاده گفت: مسئولان این شهرستان می کوشند زمینه اشتغال و بازگشت معتادان بهبود یافته را به آغوش جامعه و خانواده فراهم سازند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.