حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » » » عمل‌های جراحی غیرضروری در کاشان ممنوع است

عمل‌های جراحی غیرضروری در کاشان ممنوع استمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان از ممنوع شدن عمل‌های جراحی غیرضروری در مرکزهای درمانی این شهرستان تا پایان فروردین‌ماه خبر داد.

...

کاوش نیوز: محمد حاجی‌جعفری افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از ابتلای بیماران و کادر درمان به بیماری کووید ۱۹ صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به آغاز موج دوم شیوع این بیماری تصریح کرد: هنوز به صورت روزانه بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان بیان کرد: مطب‌های خصوصی زیر نظارت سازمان نظام پزشکی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از تجمع همچنان فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به احتمال تصمیم‌هایی دیگر در صورت بروز شرایط جدید اضافه کرد: درمانگاه‌ها و کلینیک‌های دانشگاه نیز با رعایت موازین بهداشتی و به صورت محدود فعال خواهند شد.

حاجی‌جعفری با اشاره به بستری بیماران اورژانسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از هفته آخر فروردین‌ماه تاکید کرد: با توجه به شرایط بیمارستان، در مورد تعداد بیماران بستری و پذیرش بیماران جدید مبتلا به کرونا در این رابطه در روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.