حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » 3واحد صنفی متخلف عرضه گونه‌های جانوری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح پایش واحدهای صنفی عرضه گونه‌های جانوری گفت: ۳ واحد صنفی متخلف عرضه گونه‌های جانوری در استان شناسایی شد.

...

کاوش نیوز: شهرام احمدی با بیان اینکه، طرح پایش با همکاری نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان و نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی انجام شد، افزود: در این پایش ۴ طاقه طاووس، ۲۴ سر خرگوش، یک فرد سنجاب و تعدادی سهره، طرقه و بلبل خرما کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده، جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی، با تاکید بر اینکه نبود حیات وحش آسیب‌های جبران ناپذیری به چرخه اکوسیستم وارد می‌کند، افزود:گروه‌های سیار یگان حفاظت محیط زیست استان و تمامی پاسگاه‌های محیط‌بانی فعال‌تر و هوشیارتر از همیشه، مناطق تحت حفاظت را حراست و کنترل می‌کنند و از سودجویی و اقدامات خلاف قانون شکارچیان غیرمجاز و افرادی که اقدام به تخریب زیستگاه‌ها یا زنده‌گیری کنند، به شدت جلوگیری می‌کنند.

احمدی، از مردم استان خواست تا علاوه بر توجه بیشتر به حیات وحش، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست را در انجام وظایف خود یاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار یا زنده‌گیری حیات وحش، مراتب را به حفاظت محیط زیست استان با شماره تلفن ۳- ۳۲۲۲۳۵۷۲  اطلاع دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.