حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » اجرای قانون بر دستورالعمل های داخلی اولویت دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای برنامه های توسعه ای، رعایت قانون بر تمامی بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی ارجحیت دارد.

...

کاوش نیوز: اقبال عباسی در نخستین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: هیچکدام از وزارتخانه ها و یا سازمان های ملی حق ندارند با ارسال برخی بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی از فعالیت های قانونی در راستای توسعه جلوگیری کنند.

وی افزود: مسئولان اجرایی چهارمحال و بختیاری مراقب باشند با برخی بخشنامه ها و دستورالعمل های داخلی مشکل و مانع برای سرمایه گذاران ایجاد نکنند.

عباسی تصریح کرد: زمین مورد نیاز تمامی طرح های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری باید از طریق قانونی و به قیمت کارشناسی محاسبه و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

وی یادآور شد: در طرح های دارای چند متقاضی زمین از طریق فراخوان و شرکت در مزایده و در پروژه های دارای یک متقاضی زمین بدون برگزاری این مراحل واگذار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مجوز راه اندازی مجتمع های بین راهی و گردشگری واقع در حریم شهرها و روستاها به ترتیب بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

وی گفت: پس از صدور مجوز از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط بایستی مجوز ساخت و ساز از سوی شهرداری و یا دهیاری صادر و در اختیار متقاضی قرار داده شود.

عباسی تاکید کرد: برای جذب بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری بایستی بوروکراسی اداری کاهش یابد و روند اقدامات مرتبط در این حوزه تسریع و تسهیل شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی استان برای صدور مجوزهای لازم در راستای سرمایه گذاری اهتمام بیشتری داشته باشند.

تهمتن عبداللهی تصریح کرد: با تسریع در روند پاسخ به استعلام ها و صدور مجوزهای قانونی می توان زمینه جذب یسشتر سرمایه گذاران، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید و رشد شاخص های اقتصادی را فراهم کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.