حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » حمایت از کالای ایرانی تداوم دهنده اقتصادمقاومتی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی در حقیقت تداوم دهنده حرکت عمیق و همه جانبه اقتصاد مقاومتی است.

...

کاوش نیوز: اردشیر نوریان تاکید کرد: امسال نیز به روال سال های گذشته مقام معظم رهبری در پیام نوروزی،عنوان دقیق و حساب شده ای برای شعار سال 1397 با عنوان 'حمایت از کالای ایرانی' مطرح فرمودند.
وی افزود: با دقت در بطن این شعار در واقع متوجه تداوم نامگذاری سال های گذشته می شویم.
نوریان تصریح کرد: این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری، همان شرح و بسطی بوده است که در حوزه اقتصاد مقاومتی سال هاست معظم له بر آن تاکید دارند و به عنوان ریشه اصلی توسعه و حرکت شتابنده کشور به آن توجه فرموده و همین طور توجه و نظر مسئولان مربوطه را به این موضوع اساسی معطوف کرده اند.
وی یادآور شد: به همین منظور باید بپذیریم که اگر قرار است حرکت بالنده کشور به سمت پیشرفت و تعالی بدون وقفه، با سرعت قابل قبول به جهت بسیار روشنی که ترسیم شده حرکت کند، راهی نداریم به جز این که به اقتصاد درون زا متکی باشیم.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این توجه باید به همان اقتصاد درون زایی باشد که به تمام ظرفیت های درون کشور توجه و منابع داخل کشور را تجهیز می کند و با اراده ایرانی حرکت و همچنین با فکر و نبوغ و خلاقیت ایرانی شتاب و جهت پیدا می کند.
وی گفت: در این صورت بازار داخلی تقویت می شود و با مصرف داخلی توفیق پیدا می کند.
نوریان تاکید کرد: البته باید بپذیریم که اقتصاد کشور باید به این مسیر هدایت شود تا از این طریق توسعه پیدا کند.
وی افزود:این موضوع به معنای فراموش کردن جهان پیرامون، انزوا و از هم گسیختن ارتباطات ما با دنیا و همچنین به منزله بستن درب های کشور نیست.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد درون زا با این مشخصات و برون نگر و تعامل با دنیای خارج به خاطر توسعه و پیشرفت و بالندگی بیشتر است.
وی یادآور شد: آن چه مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال فرمودند تاکید بر اتکا به درون با نگاه منطقی، هوشمندانه، عاقلانه و مبتنی بر حکمت به بیرون است.
نوریان اظهار کرد: نامگذاری امسال در واقع بخش بسط دهنده و توسعه دهنده جوهره، شیرازه و پیام اصلی اقتصاد مقاومتی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.