حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.



طغیان رودخانه بازفت خسارتی نداشتفرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در پی بارش شدید باران و تگرگ در بخش بازفت، بخشی از شهر بازفت در محاصره سیل و طغیان رودخانه قرار گرفت.

...

کاوش نیوز: مرتضی زمانپور افزود: در حالی که شاهد بارش شدید باران در شهرستان کوهرنگ هستیم، این وضعیت باعث جاری شدن سیل در شهر بازفت شد.
وی ادامه داد: به سبب طغیان رودخانه بازفت و آبگرفتگی معابر، هم اکنون راه ارتباطی بخشی از شهر بازفت قطع شده و نیروهای امدادی و راهداری در حال کمک به مناطق سیل زده هستند.
زمانپور با بیان این که سیل خسارت مالی و جانی نداشته است، تصریح کرد: این وضعیت در کنترل نیروهای راهداری قرار دارد و نمی تواند بحران آفرین شود.
فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: وضعیت سایر مناطق شهرستان به ویژه روستاها در حالت عادی قرار دارد و مشکلی در این رابطه نیست.
از روز گذشته تاکنون 27 میلیمتر باران در ایستگاه کوهرنگ گزارش شده است. این سامانه بارشی از اواخر وقت امشب به تدریج از استان خارج می شود.
شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی است که در سالهای گذشته یکی از ایستگاه های شاخص بارش برف در کشور به شمار می رفت، اما به سبب تغییرات اقلیمی در سالهای اخیر بارش های این منطقه بیشتر به شکل باران است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.