حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » استاندار چهارمحال و بختیاری: بانک‌ها گزارش شفاف از پرداخت تسهیلات ارائه دهند

استاندار چهارمحال و بختیاری: بانک‌ها گزارش شفاف از پرداخت تسهیلات ارائه دهنداستاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جلسات شورای هماهنگی بانک‌های استان ماهانه برگزار شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک عملکرد خود در پرداخت تسهیلات در حوزه‌های مختلف از جمله ازدواج، اشتغال، فرزندآوری را به‌صورت شفاف گزارش دهند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ پروژه در هفته دولت سال‌جاری در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در به ثمر رسیدن این پروژه‌ها بانک‌های عامل نیز نقش موثری داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در حوادث اخیر از جمله سیل و بحران آب، بسیاری از مردم دچار خسارت شدند، خاطرنشان کرد: میزان خسارت سیل در استان افزون بر چهار هزار میلیارد تومان است که بانک‌ها در پرداخت خسارت باید همکاری لازم را با آسیب‌دیدگان داشته باشند.

حیدری تصریح کرد: بانک‌ها پرداخت تسهیلات به متقاضیان را تسهیل کنند و به تعهدات خود به‌خوبی عمل کنند، طبق بررسی‌های صورت گرفته، عملکرد برخی بانک‌ها در سایر استان‌ها بالاتر است، طبق صحبت‌های صورت گرفته با مدیران عامل بانک‌های کشور، هیچ محدودیتی برای پرداخت وجود ندارد، بانک‌ها تعهد به پرداخت دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان عقب است، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری برای حمایت از جوانان باید مورد توجه جدی بانک‌ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوب شده است، یادآور شد: باید پرداخت تسهیلات سفر سرعت پیدا کنند، تسهیلات سفر توسط معاون اول رییس جمهور به بانک‌ها ابلاغ شده است، مدیران بانک استانی اگر مشکلی در پرداخت دارند، این مساله را اعلام کنند.

حیدری ادامه داد: سهم هر شهرستان از تسهیلات بانکی در حوزه‌های مختلف مشخص و رونوشت به فرمانداران ارسال شود، همچنین بانک‌های عامل نماینده خود را در مناطقی که شعبه بانک ندارند، مستقر کنند تا مردم در مناطق محروم دچار مشکل نشوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات موانع را بردارند تا گلایه‌مندی کاهش پیدا کند، متاسفانه برخی بانک‌های با سابقه عملکرد مناسبی در پرداخت تسهیلات ندارند، با وجود اینکه منابع خوبی دارند.

وی بیان کرد: خواستن، توانستن است، مدیریت جهادی حلال مشکلات است، همت و اراده را در بحث اجرای خطوط پدافندی برای تامین آب شرب شهرکرد شاهد بودیم، این روحیه باید در تمامی بخش‌ها تسری پیدا کند، بانک‌ها نباید دنبال بهانه باشند، بلکه تلاش کنند، کار تسهیل شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.