حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » چهار سند کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری مصوب شد

چهار سند کاهش آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری مصوب شدمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون چهار سند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی استان در کارگروه امور اجتماعی استان بررسی، مصوب و ابلاغ شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز، محسن حسین‌میرزایی شامگاه دوشنبه در کارگروه اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: علت‌های آسیب‌های اجتماعی موجود در مناطق مختلف استان بررسی، ریشه‌های آن شناسایی و روش‌های رفع این آسیب‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به مشکلات اخیر در بخش تامین آب آشامیدنی شهرکرد افزود: تا زمان اجرای سه خط پدافندی برای آب‌رسانی به مرکز چهارمحال و بختیاری، ۱۵ حلقه چاه کشاورزی وارد مدار شد.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در آینده باید از هم‌اکنون ساخت مخزن‌های بزرگ ذخیره آب آشامیدنی برای حداقل یک ماه از نیاز مردم مرکز استان در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص مشکلات آبی استان یادآور شد: در سال‌های گذشته ترک‌فعل‌هایی در بخش تامین آب آشامیدنی پایدار در استان انجام شده است اما این عامل مانع از خدمات‌رسانی به‌موقع و مطلوب به شهروندان مناطق مختلف استان نخواهد شد.

به گزارش کاوش نیوز چهارمحال و بختیاری با ۱۰ شهرستان نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.