حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین دشمنان را به زانو درآورد

 جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین دشمنان را به زانو درآورد استاندار بوشهر، با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشور مقتدر و توانمند در منطقه است گفت: این کشور قوی‌ترین دشمنان را به زانو درآورده است

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اداری شهرستان دیر ظرفیت‌های این شهرستان در ابعاد گوناگون کشاورزی، آبزیپروری، صنعتی و گردشگری برشمرد و اظهار داشت: شهرستان دیر از توانمند بالا اقتصادی در بخش‌های گوناگون برخوردار است که توسعه زیرساخت‌های عمرانی بر اساس مطالبات مردم یک ضرورت است.

وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان دیر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: جذب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌ها برای عبور از جنگ اقتصادی یک ضرورت است.

استاندار بوشهر جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و افزود: همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس با اتحاد و رشادت ملت بزرگ ایران و رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدیم بدون شک پیروز جنگ اقتصادی، جمهوری اسلامی و نتیجه آن استقلال اقتصادی کشور است.

محمدی‌زاده با قدردانی از اتحاد و هم‌افزایی مردم و مسئولان در شهرستان دیر تصریح کرد: توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تحقق مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف عمرانی و اشتغال‌زایی و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع حوزه نفت و پتروشیمی از اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی توانمند در منطقه شناخته شده است افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران قوی‌ترین دشمنان را به زانو درآورده که این مهم نتیجه اتحاد و همدلی مردم با مسئولان و رهبری شایسته و با درایت مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان نظام اسلامی است.

استاندار بوشهر در این جلسه ضمن معرفی یونس باربرز به‌عنوان فرماندار شهرستان دیر، از خدمات کریم علی حسنی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.