حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » مدیران به جای سنگ‌اندازی حامی سرمایه‌گذاران در استان بوشهر باشند

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از توسعه صنایع بسته‌بندی، فرآوری و صنایع تبدیلی خرما در استان گفت: انتظار می‌رود حمایت لازم از سرمایه‌گذاران در استان صورت گیرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: انتظار می‌رود همه مدیران استان بوشهر از تمام توان و ظرفیت‌ها برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنها استفاده کنند.

وی تسهیل در امور مردم را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: کم‌کاری و اهمال مدیران در رفع مشکلات مردم و کمک به بهبود وضعیت آنها پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر خواستار اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی نسبت به پاسخگویی به برنامه و بودجه شد و ادامه داد: باید کمک شود تا سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر بتوانند برنامه‌ریزی لازم را به طور دقیق انجام دهد.

گراوند اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با همکاری حوزه اقتصادی استانداری نسبت به ارائه ظرفیت‌ها و پیشنهادها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی سال آینده بررسی و اقدام کنند.

وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را یکی از نیازهای اساسی در مسیر توسعه و پیشرفت دانست و بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید در دستور کار دستگاه‌های دولتی باشد.

گراوند تاکید کرد: بخش خصوصی سرمایه و پول خود را می‌خواهد در استان هزینه کند و نباید به جای حمایت، در مسیر آنها سنگ‌اندازی شود چرا که اگر حمایت مناسبی انجام نشود، سرمایه‌گذار انگیزه نخواهد داشت و به جای دیگری می‌رود که حمایت شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان بوشهر در عرصه نخل و خرما گفت: استان بوشهر از قطب‌های تولید خرما است و صنایع مربوط به این محصول از جمله صنایع بسته‌بندی، فرآوری و صنایع تبدیلی باید در استان بوشهر گسترش یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به احتمال شکل گیری پیک مجدد کرونا در استان تصریح کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد عبور کم‌خطر از شرایط جدید کرونا باشیم و پیک جدیدی شکل نگیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.