حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان سرعت بخشی شود

تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان سرعت بخشی شودنماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان نیاز است با افزایش تیم‌های کاری و تزریق اعتبارت روند احداث و تکمیل آن سرعت بخشی شود.

...

به گزارش کاوش نیوز: روابط عمومی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی به نقل از ابراهیم رضایی در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان شهرستان دشتستان افزود: دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از نظر وسعت و داشتن یک چهارم از جمعیت کل استان نیازمند تقویت زیرساخت‌ها در حوزه بهداشتی و درمان است.

وی بیان کرد: این شهرستان اکنون فقط یک بیمارستان عمومی دارد که پاسخگوی نیازهای درمانی اهالی شهرستان دشتستان نیست.

رضایی اظهار داشت: در این زمینه پیگیری‌هایی برای تامین اعتبارات مورد نیاز بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان انجام و قول‌هایی از مسئولان مرتبط گرفته شده است که امیدواریم با تحقق این وعده‌ها زمینه تکمیل این بیمارستان و بهره مندی مردم از خدمات آن فراهم شود. فاز نخست بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اکنون ۴۳ درصد پیشرفت دارد.

وی پیرامون کلینیک تخصصی برازجان نیز گفت: این مرکز می‌تواند خدمات گسترده و تخصصی را به مردم ارائه کرده و بخشی از نیازهای درمانی شهرستان را تامین کند که امیدواریم با تامین اعتبارات در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

 

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای آبگیری سد دالکی در سال جدید

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سد دالکی گفت: به منظور ایجاد شرایط لازم برای آبگیری سد دالکی در زمستان سال آینده باید از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده کرد.

ابراهیم رضایی افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه از اهمیت بسیار زیادی برای مردم دشتستان و به ویژه کشاورزان برخوردار است.

وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های خود را تکمیل سد دالکی می دانم و از همه ظرفیت‌ها برای تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه مهم استفاده خواهیم کرد تا روند تکمیل آن با سرعت بیشتری طی شود.

رضایی تصریح کرد: به گفته مجری پروژه سد دالکی، در صورت تأمین اعتبارات، امکان آبگیری سد در سال آینده وجود خواهد داشت و به همین منظور همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این سد سال آینده برای آبگیری آماده شود.

وی تصریح کرد: آب یکی از چالش‌ها و مسائل مهم شهرستان دشتستان و به عنوان یک دغدغه عمومی در همه بخش‌های شهرستان محسوب می‌شود و به همین دلیل تمرکز بیشتری برای رفع مشکلات این حوزه خواهیم داشت.

رضایی گفت: برای تامین اعتبارات مورد نیاز سد دالکی در سطح ملی پیگیری‌های مستمری انجام و در آینده نیز این پیگیری‌ها تداوم خواهد داشت تا نتیجه مطلوبی در این حوزه حاصل شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل آب منطقه‌ای بوشهر و فرماندار دشتستان و جمعی دیگر از مسئولان از سد دالکی و تعدادی از زیرساخت‌های عمرانی شهرستان دشتستان بازدید کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.