حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » شورا و شهرداری بوشهر برای افزایش اعتماد شهروندان تلاش کنند

 شورا و شهرداری بوشهر برای افزایش اعتماد شهروندان تلاش کنندمعاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شورا و شهرداری بندر بوشهر با همگرایی و تلاش اعتماد مردم را افزایش دهند.

...

کاوش نیوز: مهرداد ستوده در نشست با اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهرداری بوشهر افزود: بندر بوشهر پیشانی این استان است و باید بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به مردم این بندر ارائه شود.

وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر جوان و تحصیلکرده هستند که انتظار می رود با همکاری شهرداری و پشتیبانی سایر دستگاه‌ها شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات ‌رسانی به مردم باشیم.

ستوده تاکید کرد: نظم و انضباط و رعایت قانون و برنامه‌محوری باید سرلوحه کار شهرداری و شورای اسلامی شهر بوشهر باشد تا شاهد خروجی موفق و بهتری باشیم.

وی یادآور شد: شهردار باید در انتخاب معاونان و مدیران اختیار کامل داشته و هیچگونه فشاری نباید برای انتخاب همکاران بر شهردار وارد شود.

ستوده اظهار داشت: ملاک شهردار در انتخاب همکاران نیز باید تخصص و تعهد و پاکدستی باشد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: شهردار موظف است سیاست‌های کاری خود را به شورا گزارش و با تعامل و در چارچوب قانون برای توسعه شهر بوشهر اهتمام ورزد.

ستوده اضافه کرد: شهرداری نباید تنها به کالبد فیزیکی شهر کار داشته باشد بلکه باید به روح شهر نیز هم توجه داشته باشد که به تبع آن باید حوزه فرهنگی و نرم‌افزاری هم مد نظر قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهارداشت: مدیریت ارشد استان، نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها بویژه شهرداری مرکز استان دارد و پروژه‌هایی که مطالبات مردمی داشته و از ارزش لازم برخوردار باشند تامین اعتبار آن محقق می شود.

ستوده، با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری در شهرهای ساحلی بویژه بوشهر گفت: توجه به حوزه گردشگری علاوه بر جذب گردشگر، در ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری نیز موثر است و استانداری بوشهر از پروژه‌های گردشگری با جدیت حمایت می‌کند.

وی یادآور شد: امسال در شهر بوشهر و 2 شهر دیگر در شمال و جنوب استان به صورت پایلوت، خیابان گردشگری احداث می‌شود و انتظار داریم مجموعه شهرداری با خلاقیت و پشتکار پای کار باشند.

ستوده اظهار داشت: در بحث روستایی نیز 20 روستای هدف گردشگری در 10 شهرستان استان هدف گذاری شده که از 15 اسفند تا 15 فروردین نمایشگاه عرضه محصولات محلی در این روستاها برپا و سایر برنامه‌های جانبی مرتبط با آنها نیز اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: در 2 روستای عشایرنشین نیز برنامه‌هایی برای رونق گردشگری عشایری در سطح استان بوشهر داریم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.