حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » افزایش قیمت شن و ماسه در بوشهر تخلف است

رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: افزایش قیمت‌های اعلام شده واحدهای شن وماسه توسط انجمن صنفی مربوطه مورد تایید نیست.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: سید حسین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور  تعزیرات حکومتی، واحدهای تولیدی سنگ شکن که اقدام به افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه نموده‌اند شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند.

رئیس سازمان صمت استان بوشهر گفت: برای واحدهای مذکور که اقدام به افزایش قیمت خودسرانه نموده‌اند، پرونده تخلف گرانفروشی تشکیل و بزودی توسط شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی و رای قانونی لازم  صادر و ابلاغ خواهد شد.                

وی اضافه کرد: آن دسته از واحدهایی هم که مبادرت به توقف تولید، عدم عرضه و امتناع از فروش مصالح ساختمانی (شن ، ماسه شسته، ماسه شکسته و ... ) نموده‌اند با عنوان تخلف اخفاء و امتناع از عرضه کالا  مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان صمت استان بوشهر گفت: با وجود اینکه کارگروه تنظیم بازار استان بررسی درخواست مجدد انجمن صنفی تولید کنندگان شن وماسه استان مبنی بر افزایش قیمت منطقی را مطابق دوره های قبل از جمله نیمه اول سال جاری  پذیرفته و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و آنالیز هزینه های منطقی تولید  به صورت ضمنی با افزایش ۲۰ الی ۲۵ درصدی قیمت موافقت کرده بود.

وی تصریح کرد: اما متاسفانه انجمن یاد شده به صورت خودسرانه و غیر منطقی نسبت به افزایش قیمت وانتشار آن در بین اعضاء اقدام و مشکلاتی را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است .

حسینی عنوان کرد: در همین راستا از روز گذشته گشت‌های مشترک توسط دستگاه‌های نظارتی متشکل از شعب تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و نیروی انتظامی در شهرستان‌های محل استقرار واحدهای سنگ شکن تشکیل و ضمن بازرسی از آن اماکن نسبت به تشکیل پرونده تخلف با عناوین گرانفروشی و امتناع از عرضه کالا اقدام گردید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.