حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » مکان‎های با رعایت کمترین میزان پروتکل در بوشهر معرفی شدند

مکان‎های با رعایت کمترین میزان پروتکل در بوشهر معرفی شدندرئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا استان بوشهر گفت: سواحل، تفریگاه‎ها، بازارهای سرپوشیده، جشن‎های خانوادگی و آیین‎های تشییع با ۶۰ درصد رعایت از مکان‏های با کمترین میزان رعایت پروتکل در این استان هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عباس قلی پور افزود: میزان رعایت پروتکل‌‏ها اکنون در ادارات و بانک‎ها حدود ۸۰ درصد است که در مکان‏‌های عنوان شده مانند سواحل و تفریحگاه‌ها باید میزان رعایت به درصد ۸۰ برسد.

وی بیان کرد: از ابتدا شیوع کرونا در استان بوشهر از اسفند ماه تاکنون ۱۲۰ هزار بازدید از ادارات، بانک‌‏ها، واحدهای صنفی و سایر اماکن انجام شده است که در ۸۵ درصد آنها رعایت پروتکل‎ها مطلوب و مابقی نامطلوب گزارش شده است.

قلی پور ادامه داد: در مدت یاد شده ۸۱۰ واحد در استان بوشهر پلمب شدند که عمده آنها نیز واحدهای صنفی بود چرا که در بانک‎ها و ادارات با تذکرهای داده شده نسبت به رفع مشکل اقدام کردند.

وی یادآورشد: از ابتدا اسفندماه همچنین هفت هزار و ۲۰۰ بازدید مشترک با حضور دستگاه‏‌های تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان از واحدهای مختلف انجام شده است.

قلی پور اظهارکرد: تا ساعتی دیگر نیز سری جدید اعمال محدودیت تردد در استان اجرایی می‌‏شود که انتظار است هم استانی نهایت همکاری را داشته باشد چراکه کاهش میزان ابتلا به کرونا ارتباط تنگاتنگی با همکاری‌‏های مردمی دارد.

وی گفت: با هدف پیشگیری از شرایط هشدار و کاهش فوتی و ابتلا باید همچنان مردم در رعایت پروتکل‏های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

قلی نژاد افزود: در ارتباط با تعطیلی‏‌های فرارو نیز این ایام به هیچ وجه زمان مناسبی برای سفر نیست و باید سفرها را به زمان مناسب‎تری از لحاظ شیوع کرونا موکول کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.