حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » واحدهای صنفی متخلف بوشهر حدود ۸۱ میلیارد ریال جریمه شدند

واحدهای صنفی متخلف بوشهر حدود ۸۱ میلیارد ریال جریمه شدندرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با تشکیل سه هزار و ۹۷۹ پرونده تخلف، واحدهای صنفی به ارزش ۸۰ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال جریمه شدند.

...

کاوش نیوز: سید حسین حسینی افزود: در سال گذشته ۷۶هزار و ۵۵۳ فقره بازرسی از واحدهای صنفی این استان صورت گرفته و پرونده‌های تخلف تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
وی بیان کرد: بازرسی‌ها از نظر تعداد ۱۷درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش داشته است.
حسینی گفت: در سال ۹۸ پنج هزار و ۷۱۳فقره گشت مشترک بازرسی درمورد کشف کالای قاچاق در این استان انجام و ۱۶۳ صورتجلسه تخلف به ارزش یک میلیارد و ۲۸۲میلیون ریال تدوین شد که اموال کشف شده در اختیار مدیریت فروش و جمع‌آوری اموال تملیکی استان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در بازه زمانی سال گذشته سه هزار ۳۲۹ فقره گشت مشترک بازرسی با حضور تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، فرمانداری در سطح بازار صورت گرفته‌است که منجر به تشکیل یکهزار و ۷۷۲فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۵میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: شهروندان هم استانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی  مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا از طریق سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.