حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » بی توجهی به حفاظت منابع طبیعی خسارت سیل ها را افزایش می دهد

فرماندار تبریز به وقوع سیل های اخیر در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: خسارت این سیل ها به علت توجه نکردن به منابع طبیعی و اجرای طرح های پیشگیرانه بیشتر شده است.

...

کاوش نیوز: بهروز مهدوی در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز اظهار داشت: تمام دستگاه ها باید بدون منت پاسخگو و خادم مردم باشند و به صورت واقعی ارباب رجوع را تکریم کنند.

وی همچنین تاکید کرد: موظف به پاسخگویی به مردم هستیم و شفافیت در امور موجب ایجاد اعتماد در جامعه است.

وی با بیان اینکه نظرات کارشناسی اساس انجام امور مختلف در این فرمانداری خواهد بود، گفت: پایبندی به نظرات کارشناسی، تخصصی و پاسخگویی به مردم اولویت کاری است.

مهدوی با بیان اینکه باید اعتماد مردم را پاس بداریم، افزود: به واسطه تحریم های ظالمانه مردم از حیث اقتصادی و معیشتی در مضیقه قرار گرفته اند و این موضوع واقعیتی است که نمی توان آن را کتمان کرد.

وی با اشاره به شعار سال 98 با عنوان رونق تولید که از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، اظهار داشت: وظیفه مدیران رفع موانع تولید و ایجاد بسترهای لازم برای رونق تولید است از طرف دیگر رفع مشکلات معیشتی مردم و تولید از اولویت دولت است.

فرماندار با تاکید بر اینکه قانون مندی و قانون مداری باید در سر لوحه فعالیت تمام مدیران قرار گیرد، اضافه کرد: باید اعتماد نظام و مردم را پاس بداریم و خدمت رسانی به مردم را فراموش نکنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی بسیاری از مسیل های تبریز به همت شهرداری و ارگان های مختلف پاکسازی شد، ادامه داد: اما این اقدامات کافی نیست و به ایده ال نرسیده ایم.

فرماندر تبریز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری، تاکید کرد: رعایت اصل بی طرفی باید در سر لوحه فعالیت های مدیران دستگاه های دولتی قرار گیرد، فرمانداری تبریز نیز با بی طرفی کامل برگزاری انتخاباتی پر شور با مشارکت بالا در برنامه های خود دارد.

وی با تاکید بر اینکه هرگز اجازه نمی دهیم از اموال دولتی به نفع شخص یا جریانات سیاسی استفاده شود، بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی فرمانداری نظارت و برخورد با چنین مدیرانی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.